چمران:

زمان اجرای گام دوم انقلاب فرا رسیده است

منتخب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران گفت: با نیروهای جوان توانمند که پا بر عرصه خدمت گذارده‌اند اکنون زمان اجرای گام دوم انقلاب فرا رسیده است.
کد خبر: ۹۳۵۴۴۴۰
|
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶

«مهدی چمران» عصر سه‌شنبه (هشتم تیرماه) در آیین تجلیل از فعالان و اعضای ستادهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سالن همایش دانشگاه علمی کاربردی علامه طبرسی در غرب تهران برگزار شد، گفت: در انتخابات همه برای خدا کار کردیم و اگر چنین نبود خداوند بهترین ثواب‌ها و پاداش‌ها و این نتایج زیبا، این حماسه شکوهمند در ٢٨ خرداد ١۴٠٠ را به ما اعطا نمی‌کرد.

منتخب ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران به حماسه حضور مردم انتخابات ٢٨ خرداد ١۴٠٠ اشاره کرد و گفت: ما انتخابات‌های بسیاری چه پیش از انقلاب و چه پس از انقلاب اسلامی دیدیم، اما این انتخابات همانند شور و هیجان روزهای نخست و اوایل انقلاب در ٢٢ بهمن در میان مردم بود

وی افزود: امیدوارم این شور با شکوه که در میان ملت ایجاد شده در همه جا و در دولت آیت‌الله رییسی کامل شود و بتوانند این امیدی که در جامعه بوجود آمده را مانند یک مشعل فروزان به دست گرفته و نگاه دارد و جایگاه ما را در دنیا همان جایگاهی که در گام دوم انقلاب ترسیم شده برساند .

چمران اظهار داشت: برخی فکر می‌کردند رهبر معظم انقلاب که گام دوم را ابلاغ کردند پس چه زمانی می‌خواهند آنرا اجرایی کنند؛ اکنون با نیروهای جوان توانمند که پا بر عرصه خدمت گذارده‌اند زمان اجرای گام انقلاب فرا رسیده است.

منتخب ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران با بیان اینکه عرصه خدمت را صرفا وزارت نیست گفت: واکسن ایرانی کرونا را جوانان تولید کردند انرژی هستند ای را هم جوانان به وجود آوردند اصولاً پژوهش و تحقیقات را که مبنای علمی و دانشگاهی دارد از اندیشه و تلاش جوانان شکل می‌گیرد و به بالندگی می‌رسد که یک حرکت بزرگ است.

چمران با تشکر از فعالان ستادهای انتخاباتی آیت الله رییسی و شوراهای شهر و روستا در سراسر کشور گفت: امیدوارم با این انتخابات و به همت منتخبان و دولت آینده یک حرکت واقعی در کشور شکل گیرد و کشور از این فضای کندکاری و کم کاری و خستگی و رکود خارج شود و به یک ایران پر تحرک و سرزنده و شاداب برسیم.

مهندس چمران در پایان سخنان خود بخشی از متن نیایش از دست‌نوشته‌ های شهید دکتر مصطفی چمران را که در زمان ورود به ابران نگاشته شده قرایت کرد و گفت: این نیایش هشت روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵٧ نوشته شده است؛ آرزوهای شهیدان برآورده می‌شود و آرزوی شهید چمران هم برآورده شد که در زمان شهادت در دهلاویه در سال ۶٠ بغیر از سلاح خونینش و یک لباس بسیجی خونین و آخرین دست‌نوشته‌ای که در جیبش بود و چند هزار جلد کتاب هیچ چیز مادی و دنیوی نداشت.

منتخب ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران افزود: دکتر چمران زمان شهادت نماینده مجلس شورای اسلامی بود که فقط ٣۵ هزار تومان کل حقوقش در حساب بانکی باقی مانده بود که دریافت نکرده بود ما هم به آن دست نزدیک تا عبرتی برای خودم و نمایندگان باشد تا از حقوق و سهم انقلاب و ... حرفی نزنند.

چمران با گرامیداشت یاد امام راحل بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خاطر نشان کرد: از زندگی امام (ره) و شهید سلیمانی چه چیز مادی باقی مانده است؛ اما آثار و برکات آنها تا دنیا باقی است ماندگار خواهد ماند که امیدوارم خداوند به همه ما توفیق بدهد راه امام عزیز و شهدای گرانقدر را ادامه دهیم .

در این همایش که برخی شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، مسیولان کمیته‌های ستاد مرکزی آیت‌الله سید ابراهیم رییسی منتخب سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و اعضای ستاد منتخبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا (لیست مهندس چمران) ضمن ارایه گزارش درباره شرایط و روند و اقدامات انجام شده در زمان انتخابات سخنرانی کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار