جلسه رئیس سازمان بسیج با مسئولین مجامع و هیأت های اندیشه ورز بسیج

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، ضمن تسلیت سالگرد شهادت شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام، به تشریح وظایف بسیج در قالب بیانیه گام دوم و سند راهبردی ده ساله اعتلای بسیج پرداخت.
کد خبر: ۹۳۵۴۴۹۸
|
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰

در جلسه روز دوشنبه 7 تیرماه که با حضور فرماندهان سپاه استان و مدیران مجامع و هیأت های عالی اندیشه ورز به طور برخط با تمامی استان ها برگزار شد، سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، ضمن تسلیت سالگرد شهادت شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام، به تشریح وظایف بسیج در قالب بیانیه گام دوم و سند راهبردی ده ساله اعتلای بسیج پرداختند.

وی سند راهبردی ده ساله اعتلای بسیج را تنها سند مصوب بسیج پس از بیانیه گام دوم دانست و اذعان کرد: بسیج، تحت اندیشه های امامین انقلاب اسلامی و تدابیر مقام معظم رهبری این سند را عملیاتی خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: «رهبر انقلاب، در سخنرانی های اخیرشان، از همه ما اتخاذ رویکرد برای ایجاد تحول را خواستار شدند و در سخنرانی ماه مبارک رمضان، نقطه آغاز این تحول را انتخاب دولت انقلابی دانستند.»

سردار سلیمانی ادامه داد: در حال حاضر باید برای تحول و حرکت از وضع موجود به سمت احسن الحال آماده شویم و هدف نهایی تحقق همه ابعاد مردم سالاری اسلامی است. شرایط برای اتخاد رویکرد تحولی آغاز شده است و بایستی هوشمندانه با استفاده حداکثری از ظرفیت ها، تجربیات گذشته با محوریت جوانان به تحقق دولت اسلامی و حل مشکلات مردم بپردازیم.

وی پیشبرد این رسالت را فقط با میدان داری جوانان ممکن خواند و این تحول آفرینی را یکی از قابلیت های شجره طیبه بسیج دانست و تصریح کرد: الگو گیری از کار متفکرانه ای که با تعامل بسیج و دانشگاه در برخی از استان ها صورت گرفته و منجر به تهیه شناسنامه منطقه و طرح توسعه استان می باشد را به مسئولین سپاه های استانی و مدیران مجامع و هیئت های اندیشه ورز پیشنهاد می دهم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: ما در کشور خلاء تئوریک نداریم وفقط در پیاده سازی طرح ها دچار مشکلاتی هستیم که با دستیابی به یک نقشه اساسی در همه عرصه هاو با لحاظ تفاوت در زمینه زیست بوم ها به حل مسائل و مشکلات می پردازیم.

همپنین سردار نصر مسئول مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی بسیج در این جلسه، اقدامات مجامع بسیج و هیأت های اندیشه ورز را در احصاء و حل مسائل استانی و کشوری بیان کرد.

سردار سلیمانی در پایان جلسه، اهمیت مجامع بسیج و هیأت های اندیشه ورز را همچون ستون فقرات بسیج خواند و از مسئولین سپاه های استانی خواستار اهمیت دوچندان به مجامع بسیج و هیأت های اندیشه ورز شد.

ارسال نظرات