در پیامی انجام شد

تسلیت فرمانده سپاه قدس گیلان در پی شهادت «امید چائی‌پز»

فرمانده سپاه قدس گیلان شهادت ستوان یکم «امید چائی‌پز» مسئول وظیفه نیروی انتظامی لاهیجان در پیامی تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۵۴۵۲۸
|
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان با صدور پیامی شهادت ستوان‌یکم «امید چائی‌پز» مسئول وظیفه نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان در حین انجام وظیفه خود را تبریک و تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

پل شهادت، اصلی و درست‌ترین مسیر برای رسیدن به پروردگار است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه جاویدان تاریخ باقی مانده و استقلال، امنیت و سرافرازی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشتند، شهیدان استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین نموده و راه شجاعت را به ما آموختند.

به تعبیر مقام معظم رهبری، هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است، زیرا شهدا در قهقهه مستانه‌شان و در شادی وصولشان «عند ربهم یرزقون» اند؛ و از نفوس مطمئنه‌ای هستند که مورد خطاب «فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی» پروردگارند. اینجا صحبت عشق است و عشق و قلم در ترسیمش بر خود‌ می‌شکافد».

شهید روح تاریخ و گواه انسانیت است و اجر شهیدان نسل سوم و چهارم انقلاب بیش از شهدای دفاع مقدس است، چون آن‌ها بر جنگ نرم و عقیدتی دشمن نیز فائق آمدند.
بی‌گمان عزت و عظمت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل همین جانفشانی، ایثار، جهاد و شهادت است و نام این عزیزان بر تارک تاریخ خواهد درخشید.
شهادت مظلومانه «امید چائی‌پز» از مدافعان وطن در شهرستان لاهیجان سند دیگری از وفاداری سبزپوشان نیروی انتظامی به وطن و مردم خود است

اینجانب شهادت شهید نظم و امنیت ستوان‌یکم امید چائی‌پز را به پیشگاه حضرت، ولی عصر (عج)،  مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم عزیز گیلان، خانواده این شهید معزز و به ویژه به یگانه دختر داغدارش، تبریک و تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن شهید والامقام علو درجات و محشور شدن با سالار شهیدان (ع) و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار