در راستای اجرایی شدن این تفاهم نامه در حوزه اشتغال مددجویان و نیازمندان در سال گذشته در 9 استان بصورت آزمایشی اجرا شد که ماحصل آن با واگذاری 300 میلیارد تومان تحصیلات کم بهره و نقش آفرینی حدود 1000 جهادگر کارآفرین تعداد 8700 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد و نیازمندان ایجاد شد.
کد خبر: ۹۳۵۴۵۵۴
|
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، با عنایت به تفاهم نامه جامع بین سازمان بسیج و کمیته امداد امام خمینی(ره) که در حوزه­ های بهداشت و درمان، خدمت­ رسانی کمک مومنانه، مسکن، اشتغال، حمایت از ایتام (ایران همدل و ایران مهربان) در تاریخ 1399/11/4 منعقد شد.

سردار زهرایی گفت: در راستای اجرایی شدن این تفاهم نامه در حوزه اشتغال مددجویان و نیازمندان در سال گذشته در 9 استان بصورت آزمایشی اجرا شد که ماحصل آن با واگذاری 300 میلیارد تومان تحصیلات کم بهره و نقش آفرینی حدود 1000 جهادگر کارآفرین تعداد 8700 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد و نیازمندان ایجاد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی افزود: دیروز با حضور رئیس کمیته امداد خمینی(ره)، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و ارتباط تصویری با فرماندهان سپاه­ های استانی و مدیر کل ­های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان­ ها گام بلند ایجاد 56000 فرصت شغلی با 2500 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره و نقش آفرینی 3500 نفرجهادگر کارآفرین بین این دو سازمان و نهاد برداشته شد و تفاهم نامه به امضاء رسید که ان شاالله در سال 1400 این اتفاق در سراسر کشور و همه استان ­ها اتفاق خواهد افتاد.

سردار زهرایی تصریح کرد: این نوع همکاری یک نمونه موفق و آزموده شده از ظرفیت سازی و بهم رسانی توانمندی ها است و می ­تواند بین همه نهادهای انقلابی و دستگاهای اجرایی قابل تعمیم باشد که در کنار هم با یک هدف مشترک و مقدس قرار گیرند.

ارسال نظرات