هلال احمر زنجان اجرای طرح «شوق رویش» را آغاز کرد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از آغاز اجرای طرح «شوق رویش» در این استان خبر داد و گفت: این طرح برای اعضای جوانان هلال احمر در تابستان امسال اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۴۵۶۰
|
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، سید قاسم موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح غنی سازی اوقات فراغت اعضای جوانان هلال احمر با هدف برنامه‌ریزی‌های آموزشی، فرهنگی و تفریحی اعضا در راستای جذب نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های بشردوستانه، عام‌المنفعه و امدادی در سطح استان زنجان کلید خورد.
 
هلال احمر زنجان اجرای طرح «شوق رویش» را آغاز کرد

وی یادآوری کرد: اوقات فراغت مناسب‌ترین زمان بروز ظرفیت‌ها و توانایی‌های نوجوانان و جوانان به شمار می‌رود که زمینه سازی استفاده از این فرصت با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف در تابستان امسال فراهم شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی، جشنواره شعرواره، طرح‌های «مهربانی می‌خواهد»، هنرمندان ماه نگار، یاس، توسعه سلامت، توانمند سازی تیم سحاب و سحر و شروع مجدد فعالیت کتابخانه امام خمینی (ره) هلال احمر از برنامه‌هایی است که در قالب طرح شوق رویش در تابستان امسال اجرا می‌شود.

موسوی ادامه داد: جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی با هدف تهیه انیمیشن، داستان و مستند، جشنواره شعرواره نیز با هدف سرودن اشعاری با موضوع بشردوستی و موضوعات آزاد اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در طرح «مهربانی می‌خواهد» به دانش‌آموزان کم بضاعت کمک می‌شود، اظهارداشت: در این طرح برای یک هزار و ۷۰۰ نفر از دانش‌آموزان در سطح استان زنجان بسته‌های فرهنگی تهیه و توزیع می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در برنامه خانه هنرمندان ماه نگار نیز اعضای جوانان هلال احمر برای گذراندن دوره‌های فنی و حرفه‌ای به این سازمان معرفی و از آموزش‌های رایگان در بخش‌های مختلف بر اساس علاقه بهره‌مند می‌شوند.

موسوی خاطرنشان کرد: در طرح توسعه سلامت نیز اعضای جوانان دختر و پسر افراد سالخورده را ترغیب و دعوت به تزریق واکسن کرونا می‌کنند که پیش از این در اماکن عمومی، واحد‌های صنفی و اداری مردم را دعوت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌کردند.

وی افزود: همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاهی با همین موضوع در شعبه‌های هلال احمر در حال اجرا و دایر است و در هفته ازدواج نیز از اعضای جوانانی که در یک سال اخیر نسبت به سنت حسنه ازدواج اقدام کرده‌اند، تجلیل می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار