رئيس شوراي هماهنگي تبليغات استان زنجان در گفت وگو با "بسيج"خبر داد

برگزاری مراسم هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در زنجان

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات استان زنجان از برگزاری مراسم هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در اين استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۴۵۸۵
|
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
حجت الاسلام علی ناصر در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اعلام این خبر گفت:این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با سخنرانی آیت الله ابوالقاسم دولابی نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری و مداحی سید محمود حسینی از مداحان ارجمند استان زنجان، پنج شنبه ۱۰ تیرماه جاری بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در محل حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.
 
برگزاری مراسم هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در زنجان

تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت نهاد‌های دولتی برای افشای چهره زشت آمریکا


مدیرکل اوقاف استان زنجان در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان نیز در این باره گفت: ابتکار رهبر معظم انقلاب در نامگذاری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی دارای پیام‌های بسیار مهمی است که در خلال این هفته باید جنایات آمریکا بازخوانی و تبیین گردد. از ششم تا دوازدهم تیرماه به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده و باید از این فرصت برای روشنگری و بصیرت‌افزایی در میان مردم استفاده کرد.

حجت الاسلام مختار کرمی ادامه داد: توجه به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی به منظور افشای چهره زشت آمریکا بسیار مهم است و باید تمامی دستگاه‌ها از همه ظرفیت‌های خود برای این منظور استفاده کنند.

وی در پایان گفت: حمایت از گروه‌های مختلف تروریستی مثل منافقین و تجزیه طلب‌ها و جنایات بیشمار این گروه‌ها در حق ملت مظلوم ایران، حمایت و پشتیبانی از رژیم متجاوز بعث در جنگ تحمیلی، درگیری مستقیم با ایران در خلیج فارس و به شهادت رساندن پاسداران انقلاب اسلامی، ایجاد و ادامه تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران با هدف ناامید سازی مردم از نظام اسلامی و به زانو درآوردن انقلاب اسلامی ایران، ایجاد و حمایت از گروه‌های تروریستی بین المللی مثل داعش، طالبان و وهابیت و جنایات آنان در حق ملت‌های مظلوم منطقه، تنها بخشی کوچکی از ظلم و ستم‌های آمریکایی هاست که در قالب فریبی به نام آزادی و دمکراسی و حقوق بشر در حق بشریت انجام شده و همچنان ادامه دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار