خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: باید همه ما سالم باشیم چه مسؤولیت داشته باشیم، چه نداشته باشیم زیرا با سلامت مسؤولان است که مردم تبعیت می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۵۴۶۱۶
|
۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما امروز در دیدار تعدای از پزشکان ناظر سلامت، بر حفظ سلامت و پاکی مسؤولان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه در دین مبین اسلام منطق و عقلانیت حاکم است، گفت: شعار اسلام سلام است، که مفهوم آن طلب سلامتی برای مسلمان دیگر است و در هیچ دینی این شعار حاکم نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تأکید کرد: از سال ۴۲ پشت سر امام راحل(ره) آحاد مردم برای به ثمر رساندن انقلاب و اسلام پای کار بودند و این یک امتیاز است، زیرا پیروزی انقلاب مرهون راهبری مدبرانه امام راحل(ره) و تبعیت مردم از ولایت بود.

علماء با اشاره به انتخاب حجت‌الاسلام رئیسی به ریاست جمهوری، تصریح کرد: یکی از خصوصیات آقای رئیسی سلامت ایشان است و باید همه ما سالم باشیم چه مسؤولیت داشته باشیم، چه نداشته باشیم زیرا با سلامت مسؤولان است که مردم تبعیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد:  مقام معظم رهبری تاکید دارند که ایران ام‌القرای جهان اسلام است، به بیان دیگر یعنی تمام نگاه‌های مسلمانان جهان به حرکات و سکنات جمهوری اسلامی ایران دوخته شده است.

ارسال نظرات