خبرهای داغ:
تهیه کننده و کارگردان مستند«روایت ایثار» عنوان کرد؛

پایان تصویربرداری مستند تلویزیونی سه شهید مدافع سلامت و یک شهید مدافع حرم قزوین

سوهانی گفت: تصویربرداری رشادت سه شهید مدافع سلامت و یک شهید مدافع حرم استان قزوین در قالب مستند روایت ایثار به پایان رسید.
کد خبر: ۹۳۵۴۷۵۳
|
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲

 

به گزارش خبرنگار حسین سوهانی تهیه کننده و کارگردان مستند تلویزیونی روایت ایثار در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد بیان کرد: یکی از استان هایی که می توان به طور و تمام قد ما را در ساخت مستند روایت ایثار یاری و حمایت کردند استان قزوین بود.

وی گفت: روایت ایثار در خصوص کادر درمان در ۱۲ قسمت ۲۵ دقیقه ای می باشد که به گوشه ای از جانفشانی کادر درمان می پردازد و مستند به گونه ای ساخته شده که مخاطب در این مستند به دنبال ادامه برنامه است.

تهیه کننده و کارگردان مستند تلویزیونی روایت ایثار عنوان کرد: برای ساخت این مستند به شهرهای اصفهان، شیراز، یزد، بوشهر، آمل و سپس به قزوین سفر کردیم که از این ۱۲ قسمت چهارم قسمت ویژه استان قزوین می باشد که یه قسمت ویژه کادر درمان و یک قیمت ویژه شهید رسول پورمراد شهید مدافع حرم می باشد.

وی با اشاره به اینکه مستند روایت ایثار در جشنواره ایثار برنده جایزه شد افزود: این کار در ۹ شبکه تلویزیونی بر روی آنتن است و تصویربرداری ویژه برنامه استان قزوین به پایان رسیده است. در این مستند هنرپیشه خاصی نداریم، صحنه خاطرات بازسازی شده و در قالب یک مستند نمایشی است و تلاش ما این است که در ایام محرم این کار روی آنتن برود و مجموعه روایت ایثار به پایان می رسد.

سوهانی با اشاره به عدم حمایت برنامه های فرهنگی از سوی دستگاه های متولی اضافه کرد: طی چند سال اخیر بودجه فرهنگی به صفر رسیده و در حال حاضر اگر حمایت وجود نداشته باشد چنین برنامه هایی ساخته نخواهد شد.

تهیه کننده و کارگردان مستند تلویزیونی روایت ایثار تصریح کرد: فعالیت رسانه و فرهنگی باید بستری برای بیان رشادت کادر درمان فراهم کنند تا به نسل بعد منتقل شود. مقام معظم رهبری در جلسه ای با مستندسازان بیان فرمودند که مستند بیان واقعیت است لذا ما هیچ چیزی به واقعیت نمی توانیم اضافه کنیم و همه در تلاش هستند تا این کار به بهترین شکل پرداخته شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها