خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان بهار خبر داد

کشف بیش از ۲۳ تن گندم و ۱۵ تن شکر خارج از شبکه توزیع در بهار

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۲۳ تن و ۷۹۰ کیلوگرم گندم و ۱۵ تن شکر خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۴۷۹۰
|
۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲
کشف بیش از ۲۳ تن گندم و ۱۵ تن شکر خارج از شبکه توزیع در بهارسرهنگ بزرگعلی نوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهید زارعی انتظامی شهرستان بهار حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه تریلر مشکوک شده و با هماهنگی قضائی آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲۳ تن و ۷۹۰ کیلوگرم گندم خارج از شبکه توزیع که از استان‌های غربی به مقصد استان‌های مرکزی بارگیری شده بود، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به این که کارشناسان ارزش گندم‌های کشف شده را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا با جدیت در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد.

*کشف ۱۵ تن شکر خارج از شبکه توزیع در بهار

وی گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران مستقر در ایست و بازرسی شهید زارعی شهرستان بهار، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه تریلر که از استان‌های غربی و مرزی کشور به مقصد جنوب در حال حرکت بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

نوری ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۱۵ تن شکر خارج از شبکه توزیع و فاقد هر گونه مجوز قانونی کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این محموله را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

*دستگیری ۵ سارق در شهرستان بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکار‌های قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در شهرستان بهار اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی، ۷ فقره انواع سرقت شامل مزارع و باغات کشاورزی،   اماکن خصوصی و کابل و سیم برق کشف و ۵ سارق نیز دستگیر شدند.

نوری با اشاره به سایر عملکرد رده‌های تابعه در این مدت، بیان داشت: همکاران انتظامی در شهرستان موفق شدند هفت معتاد و خرده فروش مواد مخدر را به همراه مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی دستگیر و دو دستگاه خودرو را نیز توقیف کنند.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: از شهروندان می‌خواهیم هشدار‌های پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار