یادداشت/حجت الاسلام محمدعلی رضاپور
ساری-و آیا میدانی که علم نور است و ولایت نورعلی نور؟و هیچ میدانی که فاصله از، ولی انسان‌ را به سیاه چاله حماقت و جهالت می‌اندازد؟!
کد خبر: ۹۳۵۴۸۵۷
|
۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵

آواز ابابیل باشیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام محمدعلی رضاپور- در میان روضه‌ها از همه بیشتر فاطمیه قلب مارا به درد می‌آورد.ماجرای یک در و دیوار و میخ و رد خون و کوچه و آتش و...گویا فراموش کرده ایم که حادثه از دل یک گریز و ستیز برخواسته.گریز یک امت از مدار و ستیز یک اقلیت با نقطه پرگار. آنگاه که اطاعت اهلِ طاعت، جای خود را به طغیان اهل شکایت داد!فاطمه در روزگار ستیز و گریز، فریاد زد: "جَعَلَ اللهُ طاعَتَنا نظاماً لِلملَّةِ و اِمامَتَنا اَماناً لِلْفُرَْقَةِ" و روایتی از پدر را در گوش گنگ جامعه خواند: «لقد قال رسول الله (صلی الله علیه وآله وسلم) مثل الامام مثل الکعبة اِذْ تُؤْتی ولا تأتی».۱۴۳۱ سال از آن فریاد میگذرد و گویا بار دیگر باید در گوش خفتگان فریاد زد:
هان‌ای برادر، ولی جامعه، کعبه جامعه است
برخیز و به دورش طواف کن
او نباید به دور تو بگردد
و اگر، ولی جامعه کعبه است، که هست
چه کسی در لباس ابرهه میخواهد این کعبه را ویران کند؟
تو در سپاه فیل می‌روی یا آواز ابابیل خواهی ماند؟
چشم وا کن تا سجیل تو را، چون کاه جویده نکرده است
و آیا میدانی که علم نور است و ولایت نورعلی نور؟
و هیچ میدانی که فاصله از، ولی انسان‌ را به سیاه چاله حماقت و جهالت می‌اندازد؟! همه چیز به واسطه ولایت حیات دارد و ماسوای ولایت عدم محض است مگر فراموش کرده ایم سخن پیر سفرکرده مان را: "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیبی نرسد""ولایت فقیه ادامه ولایت رسول الله است".

هان‌ای برادر! به قول سید مرتضی آوینی:
"حزب الله اهل اطاعت و ولایت است و قدر نعمت می‌شناسد، فداکار است و از مرگ نمی‌ترسد و گوش به فرمان "اطیعوا الله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم" سپرده است. ".
⁉️اهل کوفه چه کردند که علی تنها ماند؟
اهل کوفه بر نظر، ولی اجتهاد می‌کردند
بر تصمیم او تعریض می‌آوردند
انتخاب‌های اورا به چالش می‌کشیدند
از فرمان او تبعیت نمی‌کردند
به بهانه اینکه نقد، ولی جایز است، چون علی خود گفته است مرا نقد کنید، هربار نشتری بر عبای، ولی می‌نشاندند؛ و امان از اشعث‌ها و ابوموسی‌ها
و امان از نخودی‌ها و بی خودی‌ها و غیر خودی‌ها
اینگونه شد که مبتلا به وحشت دنیای بی علی شدند.

کاری نکنیم که صدای غربت علی از امتش بلند شود و دست به دعا بردارد که: " اللَّهُمَّ إِنِّی قَدْ مَلِلْتُهُمْ وَ مَلُّونِی وَ سَئِمْتُهُمْ وَ سَئِمُونِی، فَأَبْدِلْنِی بِهِمْ خَیْراً مِنْهُمْ وَ أَبْدِلْهُمْ بِی شَرّاً مِنِّی. ".بگذارید خط آخر این مطلب را سید مجتبی علمدار بنویسد:
"به دوستان و برادران عزیزم وصیت می‌کنم کاری نکنند که صدای غربت فرزند فاطمه (س) (مقام معظم رهبری) را که همان ناله غریبانه فاطمه (س) خواهد بود به گوش برسد ".گ

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها