فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

عملیات کربلای یک، پایان استراتژی دفاعی متحرک دشمن بود

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت:عملیات کربلای یک، پایان استراتژی دفاعی متحرک دشمن بود.
کد خبر: ۹۳۵۴۹۹۷
|
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ایلام ، سردار "جمال شاکرمی"، ️فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات کربلای یک و آزادسازی مهران:دفاع مقدس سند افتخار ملت ایران است، در جنگ تحمیلی به ظاهر با رژیم بعثی در حال مبارزه بودیم اما مدیریت و پشت صحنه این جنگ آمریکایی ها بودند.

وی افزود:عملیات کربلای یک، یکی از راهبردی ترین عملیات دفاع مقدس و پایان استراتژی دفاعی متحرک دشمن بود.

شاکرمی در ادامه گفت: امام و مقتدای ما فرمودند مهران هم باید آزاد شود لذا بعد از ۴۵ روز از تسخیر مهران با رمز یا ابوالفضل العباس(ع) رزمندگان اسلام عملیات برق آسای کربلای یک را آغاز کردند.

وی بیان داشت: ایلامی ها دو استراتژی رژیم بعث را باطل کردند، اولی عملیات میمک که عشایر سازمان پیدا کردند و توانستند در کوتاه ترین زمان ممکن عملیات و فتح میمک را رقم بزنند و دیگری آزادسازی مهران قهرمان است. در واقع دشمن تلاش کرد تا مهران را در برابر فاو قرار دهد تا به لحاظ سیاسی به بن بست بکشانند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام خاطر نشان کرد: امروز به برکت شهدای عملیات کربلای یک، کنگره بزرگ اربعین در مهران قابل مشاهده است.

وی یادآور شد: دشمنان با محوریت آمریکایی نه فقط در دفاع مقدس بلکه در انتخابات اخیر هم برنامه داشتند و با تمام توان به صحنه آمدند تا مسیر انقلاب را متوقف و درصد مشارکت را به حداقل برسانند.

شاکرمی تصریح کرد:درود خدا بر شما مردم استان ایلام که با مشارکت ۶۳ درصدی به ندای رهبر معظم انقلاب و سه هزار شهید استان پاسخ مثبت دادید.

ارسال نظرات