خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قزوین؛

فعالیت ماینرهای روستای ولی آباد بوئین زهرا قانونی است

چگینی گفت: ماینرهایی که در روستای ولی آباد فعال است دارای مجوز است و از شبکه برق استان قزوین استفاده نمی کند.
کد خبر: ۹۳۵۵۰۱۶
|
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

رمز ارزها به عنوان یک پدیده جالب در دنیای امروزی مطرح است که برای اولین بار از طریق شبکه های اینترنتی تسلط دولت بر سکه و ارز را غیر ممکن می سازد و استقلال مردم را در بحث پول و سکه تداوم می بخشد. تا کنون هیچ کس در دنیا به تایید یا رد این پول دیجیتال اقدام قاطع نداشته است.

بهادیوند چگینی در گفتگو با خبرنگار بسیج قزوین با اشاره به ماینرهایی که دارای مجوز از سازمان صنعت و معدن است بیان کرد: از ابتدای خرداد ماه برق تمام ماینرهای فعال در استان قطع شد و اجازه استفاده از برق شبکه را به هیچ فعال ماینری نمی دهیم و همکاران ما هر هفته به این نیروگاه و مزرعه سرمی زنند و دارای مجوز می باشد.

وی با اشاره به مصرف برق از دیزل ژنراتور شخصی در روستای ولی آباد گفت:محسن دودانگه دارای دو دستگاه ژنراتور دیزل هستند که برق ماینر ها را برای تولید رمز ارزها تهیه می کند و یک کیلو وات از برق شبکه استفاده نمی کند، به همین دلیل تحت پیگرد نیروی انتظامی و قوه قضاییه نیست.

بهادیوند چگینی در پایان تصریح کرد: مزرعه ارز دیجیتال در یک گلخانه بوده که در روستای ولی آباد می باشد که با استفاده از دیزل ژنراتور به تولید رمز ارز می پردازد.این مزرعه به طور کامل تحت نظارت حراست قراردارد که مورد بازدید هفتگی قرار می گیرد و کار غیرمجاز انجام نمی دهد.

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها