جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

رسالت قشر بسیج جامعه پزشکی مبارزه و قطع زنجیره کرونا در سیستان و بلوچستان است

زاهدان- کمیلی گفت: با توجه به شرایط بحرانی استان سیستان و بلوچستان تزریق مرحله دوم واکسیناسیون کرونا به افراد واجد الشرایط و بیماران خاص با همکاری دفتر بسیج جامعه پزشکی هامون آغاز شده است.
کد خبر: ۹۳۵۵۱۹۶
|
۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان همزمان با آغاز شیوع کرونا ویروس در سطح استان جهت رفاه حال بیماران و افراد جامعه در کنار کادر درمان اقدامات موثر و ارزشمندی را ایفا کرده است.

وی با اشاره به این مطلب که در شرایط کرونایی و کنونی جامعه رسالت این قشر مبارزه و قطع زنجیره کرونا در استان بوده افزود: اجرای طرح شهید سلیمانی یکی از مهم‌ترین و اثر گذار‌ترین اقدامات این سازمان از سال گذشته تا کنون با هدف پیشگیری از این ویروس بوده است.

فاطمه کمیلی ادامه داد: در همین راستا ضدعفونی منزل بیمارکرونایی و آموزش‌های لازم جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی به اطرافیان بیمار توسط دفتر بسیج جامعه پزشکی هامون با همکاری تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت محمدآبادارائه شده است.

وی ادامه داد: آغاز تزریق مرحله دوم واکسیناسیون کرونا به افراد واجد الشرایط و بیماران خاص با همکاری دفتر بسیج جامعه پزشکی هامون، برگزاری کارناوال خودرویی بهمت دفتربسیج جامعه پزشکی و تیم‌های سلامت شبکه بهداشت و درمان هامون بمنظور حساس سازی مردم در خصوص افزایش ابتلای بی سابقه بیماران کرونایی، بازدید مشترک کارشناسان واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد با همکاری واحد مبارزه با بیماری‌ها و دفتر بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان هامون از کمپ ترک اعتیاد شهر محمدآباد بمناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر نیز از برنامه‌هایی بوده که در راستای مقابله با این ویروس اجرا شده است.

این مسئول تصریح کرد: انجام رپیدتست اچ آی وی از پرسنل و افراد بستری شده، ارائه آموزش‌های لازم به بهجویان ارائه، برنامه واکسیناسیون کووید ۱۹ جهت گروه‌های سنی بالای ۷۰ سال در شهرستان زهک، نیز از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این راستا بوده است.
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار