مسئول جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج معرفی شد

بنابه پیشنهاد مسئول سازمان بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد و در حکمی از سوی فرمانده سپاه فتح استان مسئول جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج معرفی و منصوب شد .
کد خبر: ۹۳۵۵۳۲۷
|
۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد،  این آیین با حضور دکتر اکرامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج، دکتر نورمحمد علی پور معاون فرهنگی دانشگاه،  سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح،  دکترامین موسایی مسئول سازمان بسیج اساتید استان، صادق خرسندیان جانشین بسیج اساتید استان،  یاسر صداقت مسئول روابط عمومی بسیج اساتید استان  و برخی اساتید این دانشگاه برگزار شد .

 در این نشست ابتدا سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح ضمن تبریک به دکتر اکرامی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و تقدیر از خدمات کرم جانی پور رئیس پیشین این دانشگاه گفت؛ مدیریت ها می مانند و مدیر ها عوض می شوند و باید از تغییر و تحول ها استفاده کنیم زیرا باعث جهش، نوآوری و بروز خلاقیت ها می شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج اقشار ۲۱ قشر دارد گفت؛ یکی از این قشرها بسیج اساتید است که به لحاظ علمی و نقش راهبردی که دارد از  شان و منزلت بالایی برخوردار است .

سرهنگ ارسلان جو تصریح کرد؛  نیاز است که لینک های ارتباطی و تعامل با این قشر فرهیخته بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و تغییرات و حرکت هایی که اتفاق می افتد به صلاح مردم و جامعه باشد.

مسئول سازمان بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین ضمن تبریک به دکتر اکرامی و تقدیر از خدمات رئیس پیشین دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج گفت؛ امیدواریم این انتصابات باعث رشد و تعالی هر چه بیشتر دانشگاه شود.

 دکتر امین موسایی افزود؛ بسیج اساتید استان در کنار سایر بخش های مدیریتی دانشگاه یاریگر است و نماینده ما در کانون بسیج اساتید همیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج خواهد بود و امید می رود یک ارتباط قوی و موثر دوجانبه شکل گیرد.

وی بیان کرد؛ کانون های بسیج اساتید در دهدشت و گچساران بسیار فعال و خودجوش به اجرای برنامه ها در مناسبت های مختلف می پردازند و انتظار می رود کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران نمود بیشتری داشته باشد.

مسئول سازمان بسیج اساتید کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت؛ بسیج اساتید در جنبه تربیتی و تاثیرگذاری که در جامعه دارد مرجع است.

دکترموسایی بر ضرورت  همکاری بسیج اساتید با بسیج دانشجویی و دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج تاکید کرد و گفت؛ ارتباط کانون بسیج اساتید با این دونهاد در دانشگاه باید به نحو مطلوبی برقرار شود تا به خوبی به ایفای نقش بپردازند. 

دکتر اکرامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج نیز در این آیین ضمن خیرمقدم به حاضرین گفت؛ در دوره جدید مدیریت در دانشگاه به دنبال ارتباط و تعامل سازنده با نهادهای مختلف و مراکز علمی و آموزشی در سطح کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

 وی ابراز داشت: دانشگاه آزاد در استان کهگیلویه و بویراحمد غریب واقع شده است و باید سعی می کردیم نمود بیشتری داشت و به بطن مردم برده می شد و ان شاالله این ارتباط را برقرار می کنیم.

دکتر اکرامی با اشاره به اینکه به بسیج اعتقاد دارم افزود؛ بسیج اساتید یک رسالت مهم برعهده دارد و با  چالش های جدی نیز مواجه است زیرا بین اساتید و اعضای هیات علمی فاصله هایی است که بسیج اساتید می تواند این خلاء ها را پر کند.

وی تصریح کرد؛ برای جذب اساتید باید اعتمادسازی شود و نیاز است که مسئول بسیج اساتید استان این موضوع را مدنظر داشته باشد. 

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج نیز گفت: بسیج اساتید ظرفیت های بسیار خوبی دارد و یکی از وظایف آن حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی است.

دکتر علی پور افزود ؛ تعالی اعضای بسیج اساتید ، مهآرت آموزی و برنامه های فرهنگی و تفریحی برای خانواده های اساتید و ... از دیگر وظایف این نهاد است .

در پایان این آیین دکتر زریر صالح پور به عنوان مسئول جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج معرفی و از خدمات دکتر مهدی حسینی فرهی مسئول پیشین تقدیر شد.

انتهای پیام 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار