خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از تلاش، اهتمام جدی و اقدام‌های ارزشمند مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اهدای لوح تقدیر و تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۳۵۵۳۳۰
|
۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان محیط زیست استان اصفهان، سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا، در این تقدیرنامه خطاب به ایرج حشمتی آورده است: توفیق خدمت‌گذاری در سازمان مقدس سپاه و بسیج، موهبتی بزرگ است که به مجاهدان مؤمن و مخلص که نه به صرف خواست و اراده خویش بلکه با عنایت و مشیت الهی به این مدرسه عشق راه یافته اند، عطا گردیده است تا در دنیا از ثمرات پر برکت آن و در آخرت از فیض عظیم رضوان الهی سیراب شوند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در ادامه آورده است: لطافت و حلاوت بهره‌مندی از این موهبت گران با نعمت عظیم ولایت شریف علوی و فاطمی اکمال یافته و ما اکنون با زعامت رهبری الهی فرمانده معظم کل قوا می‌رویم تا با طلوع آخرین خورشید از سلاله پاکان شاهد حاکمیت اسلام ناب محمدی (ص) در سراسر گیتی باشیم؛ انشاالله.

وی در ادامه این تقدیرنامه آورده است: همکاری جنابعالی با مجموعه سپاه و بسیج ستودنی و قابل تقدیر بوده و امید است اینگونه خدمات مورد توجه حضرت ولی عصر(عج) و نائب برحقشان حضرت امام خامنه‌ای قرار گرفته باشند.

فدا در پایان بیان کرده است: اینجانب به مصداق نورانی حضرت ثامن‌الحجج علی‌بن موسی‌الرضا «من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل» ضمن تبریک هفته محیط زیست از تلاش و اهتمام جدی و اقدام‌های ارزشمندتان تقدیر و تشکر نموده، توفیق روز افزون شما و همکاران خدومتان را در آن مجموعه از حضرت حق مسئلت می‌نکنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها