فرمانده سپاه کربلا:

باید از روحیه ولایتمداری جانبازان الگو گرفت / شهدای زنده نماد ایثار و مقاومت هستند

ساری-فرمانده سپاه کربلا به روحیه ولایتمداری جانبازان اشاره کرد و افزود: جانبازان در راه دفاع از انقلاب و اسلام همچنان ثابت قدم هستند و این یک الگوی ارزشمند برای همه ما است.
کد خبر: ۹۳۵۵۳۹۱
|
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
باید از ورحیه ولایتمداری جانبازان الگو گرفت / شهدای زنده نماد ایثار و مقاومت هستند
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا با حضور در مرکز توانبخشی امام علی (علیه السلام) مرکز استان با جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس لشگر خط شکن مازندران دیدار کرد.

در حاشیه این دیدار سردار مسلمی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری گفت:دیدار با جانبازان که از شهدای زنده هستند، برای بنده یک افتخار است.

فرمانده سپاه کربلا به روحیه ولایتمداری جانبازان اشاره کرد و افزود: جانبازان در راه دفاع از انقلاب و اسلام همچنان ثابت قدم هستند و این یک الگوی ارزشمند برای همه ما است.
 
باید از ورحیه ولایتمداری جانبازان الگو گرفت / شهدای زنده نماد ایثار و مقاومت هستند
سردار مسلمی در ادامه خدمت و نوکری به جانبازان را افتخار دانست و خاطرنشان کرد: باید از رفتار و منش الهی جانبازان عزیز با تحمل و درد و درنج ها، روحیه مقاومت و ایستادگی دارند، الگو گرفت.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه ما نوکر شهدای زنده هستیم، تاکید کرد:  انقلاب و اسلام عزیز به برکت خون شهدا و ایثارگری شهدای زنده، پابرجا است و ما مدیون آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها