فرمانده پایگاه مقاومت مدرسه علمیه فیضیه بابل خبر داد:

بهره برداری از فاز اول مزرعه پروش ماهی در مدرسه علمیه فیضیه مازندران

ساری-فرمانده پایگاه مقاومت مدرسه علمیه فیضیه بابل از بهره برداری فاز اول مزرعه پروش ماهیان گرمابی در این مدرسه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۵۴۱۹
|
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
بهره برداری از فاز اول مزرعه پروش ماهیان گرمابی در مدرسه علمیه فیضیه مازندران
خبرگزار بسیج، حجت‌الاسلام گلی کریمی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در بابل ازفعالیت جهادی، اقتصادمقاومتی درحوزه علمیه فیضیه مازندران خبر داد و گفت: فاز اول مزرعه پروش ماهیان گرمابی مدرسه علمیه فیضیه مازندران در دو استخر صنعتی واقع در این مرکز آغاز به کار کرد.

فرمانده پایگاه مقاومت مدرسه علمیه فیضیه بابل با بیان اینکه استخر‌های صنعتی فاز اول این مرکز در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع احداث شده است، افزود: مساحت مفید این مزرعه، ۲۰۰ مترمربع است که فاز اول این مزرعه دارای ظرفیت اسمی ۵ تن، ۲ استخر در حال فعالیت و ۲ هزار قطعه بچه ماهی ۲۰۰ گرمی در این استخر‌ها رها شده است.
 
بهره برداری از فاز اول مزرعه پروش ماهیان گرمابی در مدرسه علمیه فیضیه مازندران
حجت‌الاسلام گلی کریمی ادامه داد: منبع تأمین آب این مزرعه چاهی با دبی ۴ لیتر در ثانیه بوده و هیچ‌گونه هدر‌رفت آبی وجود ندارد و پساب استخر‌ها وارد مزرعه ماهیان گرم‌آبی استخر خاکی مجاور آن می‌شود.

فرمانده پایگاه مقاومت مدرسه علمیه فیضیه بابل با بیان اینکه این مزرعه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی شروع به کار کرده است، گفت: هدف اصلی این مرکز تامین مصرف طلاب بوده و در کنار آن به تامین منابع مالی این مرکز نیز کمک میشود.

انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار