فرشید طهماسبی:

احترام و یادگیری لازمه پیشرفت است / تاکید بر استفاده از ظرفیت ورزش در موضوعات جوانان

مدیرکل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان با بیان این که برای پیشرفت کردن اصل بر پذیرش و یادگیری است، تاکید کرد: نکته اساسی در این حوزه احترام گذاشتن است و اگر خواهان پیشرفت هستیم باید اصل احترام گذاشتن را همیشه سرلوحه کار خود قرار دهیم.
کد خبر: ۹۳۵۵۴۷۳
|
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

به گزارش  خبرگزاری بسیج، طهماسبی در نشست مشورتی نقش سمن های جوانان در توانمندسازی جوانان، موانع و راهکارها و انتظارات از سازمان های بین المللی در رفع موانع توانمندسازی جوانان که به میزبانی مازندران در حال برگزاری است، با تشکر از دست اندرکاران برگزاری این نشست، از میزبانی خوب اداره کل ورزش و جوانان مازندران و همکاری و تعامل سازنده سازمان یونیسف تشکر کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت های سازمان یونیسف برایدبرنامه های آینده نیز استفاده کنیم.

وی با بیان این که برای پیشرفت کردن اصل بر پذیرش و یادگیری است، تاکید کرد: نکته اساسی در این حوزه احترام گذاشتن است و اگر خواهان پیشرفت هستیم باید اصل احترام گذاشتن را همیشه سرلوحه کار خود قرار دهیم.

طهماسبی تسلط به حداقل دو زبان را برای مجمع ملی جوانان و تشکل ها ضروری دانست و افزود: برای یادگیری مباحث بین الملی و همچنین معرفی فرهنگ کشور خود نیاز به دانستن زبان های بین المللی داریم.

تاکید بر آموزش، آشنایی با حوزه های بین المللی و سازمان های بین المللی، برگزاری نشست های مجمع ملی سنن های جوانان با مسئولان سازمان های بین المللی، اعزام بین المللی برای دیدن تجربیات جوانان موفق کشورهای دیگر، نشست های مشترک با کشورهای هم زبان، پیگیری برگزاری همایش جوانان در کنار اجلاس D8 از برنامه های پیش بینی شده ای بود که طهماسبی به آنها اشاره کرد.

مدیرکل امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان در پایان بر استفاده مجمع ملی جوانان و سمن های جوانان از ظرفیت ورزش و سواد بدنی و همچنین ظرفیت جام جهانی فوتبال قطر در مباحث حوزه جوانان و بین الملل تاکید کرد.

ارسال نظرات