خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

جامعه بشری نیازمند و شنوای مکتب اسلام است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جامعه بشری نیازمند مکتب است، شرایط داخلی کشور بسیار زیبا شده است و می شود با گفتمان انقلاب حرف زد، رسوایی غرب هم بر این می افزاید،
کد خبر: ۹۳۵۵۵۲۶
|
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در نشست با جمعی از جوانان فعال فرهنگی بیرجند، گفت: عنوان سرنوشت که شما برای فعالیت‌های خود انتخاب کرده اید یک عنوان ریشه دار است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تبیین آیه ۷ و ۸ سوره زلزال، اظهار داشت: اصولا سرنوشت بشر به دست خودش رقم می‌خورد، ما همان چیزی را درو می‌کنیم که قبلا کشت کردیم و هرچه در مسائل شخصی، خانوادگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، و … خوب یا بد که امروز می‌کاریم فردا درو خواهیم کرد، بشر خلقتا اینگونه آفریده شده است.

وی با اشاره به حدیث کُلُّکُم راعٍ و کُلُّکُم مَسؤولٌ عَن رَعِیَّتِه، افزود: این احساس مسئولیتی که شما اعم از طلبه یا دانشجو کردید و این کار را به شکل زیبا انجام دادید بسیار خوب و در جامعه موثر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: ما بعضی از کار‌ها از جمله تبلیغات را باید از دشمنانمان یاد بگیریم، البته هرگز به سادگی نمی‌توانیم به پای آن‌ها برسیم، چون آنان در تبلیغات واقعا ید طولایی دارند و از هیچ، همه چیز می‌سازند، قضایا را وارونه نشان می‌دهند و افراد باور می‌کنند.

آیت الله عبادی ادامه داد: در این صحنه‌های خاص تبلیغات سیاسی و اقتصادی که دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند ملاحظه می‌کنید آن‌ها در صحنه‌های مجازی یا حقیقی که ظاهر می‌شوند همه دشمنان به صورت حساب شده و کارشناسی حرف می‌زنند، دشمن کار دشمنی را به صورت کارشناسی انجام می‌دهد بر خلاف ما که همه چیز داریم، اما از اینکه از همه چیز یک چیز بگوییم عاجز هستیم، چون کار نکردیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار