در راستاي كنگره ٣٥٣٥ شهيد استان زنجان صورت مي گيرد

آماده سازي و چاپ كتاب زندگينامه ورزشكار شهيد سهراب اسماعيلي

زنجان-رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان گفت: در راستای کنگره 3535 شهید زنجان کتابی با عنوان زندگی نامه شهید سهراب اسماعیلی؛ یکی از شهدای ورزشکار آماده و چاپ می شود.
کد خبر: ۹۳۵۵۶۵۳
|
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
طیب امیری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و با اشاره به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در مهر ماه سال جاری، اظهار داشت:برگزاری کنگره و یادواره شهدا بهترین راه برای نشان دادن فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان است.
 
آماده سازي و چاپ كتاب زندگينامه ورزشكار شهيد سهراب اسماعيلي

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اقدامات این قشر در راستای برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان بیان کرد: در راستای این همایش مسابقاتی از جمله کوهنوردی، پیاده روی و.... در فضای حقیقی برکزار و همچنین با توجه به وضعیت کرونایی استان برخی مسابقات دیگر در فضای مجازی تحت عنوان کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید زنجان برگزار شده است.

وی با اشاره به شهدای ورزشکار استان گفت:: کتابی با عنوان زندگی نامه شهید سهراب اسماعیلی؛ یکی از شهدای ورزشکار آماده و تا زمان برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید چاپ می‌شود که هزینه چاپ این کتاب را اداره کل ورزش و جوانان پرداخت خواهد کرد.

امیری در ادامه با بیان اینکه شهرستان ابهر ۴۰ شهید ورزشکار دارد، افزود: اسناد این شهدای بزرگوار جمع آوری و آماده چاپ می‌باشد.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری همایش و کنگره برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان موثر است، تصریح کرد: در این راستا اقدام به برگزاری مسابقه از وصیت نامه شهدا کرده ایم و هر هفته یک وصیت نامه از شهدا‌ی اداره کل ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران در فضای مجازی بارگذاری می‌شود.

امیری در ادامه خاطرنشان کرد: بازی‌های بومی و محلی در فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همه با نام و یاد شهدا و نشان ملی کنگره برگزار می‌گردد.

وی در ادامه تصریح کرد:از ابتدای سال ۹۸، افتتاح ویا مرمت مجموعه‌های ورزشی نظیر استخر شهرستان هیدج و صائین قلعه و باشگاه ورزش‌های باستانی در شهرستان خدابنده بنام شهدای ورزشکار مزین شده است.


رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به دیگر برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان، گفت:: برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در فضای مجازی و حقیقی، چاپ نسخه دوم کتاب "خط هشتم"؛ زندگینامه شهید پرویز عطائی کچوئی، فضاسازی مجموعه ورزشگاه‌های استان با نشان کنگره و مصاحبه با خانواده‌های شهدای ورزشکار از دیگر برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان در راستای کنگره ۳۵۳۵ شهید استان است.

وی با اشاره به نصب آبنما در مجموعه ورزشی انقلاب استان زنجان، تصریح کرد: آبنما در بلوار مجموعه ورزشی انقلاب به یاد شهدا سید پرویز عطایی، ابراهیم اصغری و سهراب اسماعیلی نصب می‌گردد.

امیری در پایان خاطرنشان کرد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و همچنین در راستای کنگره ۳۵۳۵ شهید به ویژه شهدای ورزشکار استان زنجان، حدفاصل بین میدان هنرستان تا میدان بسیج به تصاویر شهدای ورزشکار مزین می‌شود.
ارسال نظرات