خبرهای داغ:

اجرای طرح توان افزایی زنان در خوی

به منظور توانمندسازی گروه های در معرض خطر، کارگاه آموزشی طرح توان افزایی و ارتقاء تاب آوری زنان و خانواده به همت حوزه مقاومت بسیج شهید عاشوری سپاه خوی، در باغ متولی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۵۷۱۶
|
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، علیزاده مشاوره خانواده موسسه شمیم نبض زندگی، در جمع زنان منطقه باغ متولی این شهرستان، اظهار کرد: این طرح به منظور توانمند سازی گروه های در معرض خطر و برای کنترل رفتارهای پرخطر کودکان و خانواده ها در دو محورطلاق و پیشگیری از اعتیاد برگزار می شود.

وی،با این عنوان که قبلا مناطق و محل های حاشیه نشین و در معرض خطر شناسایی شده اند، افزود: برگزاری این کارگاه‌های آموزشی علاوه بر افزایش سطح آگاهی بانوان به تحکیم بنیان خانواده نیز کمک می کند.

مشاور خانواده موسسه شمیم نبض زندگی خوی، افزایش تاب آوری اجتماعی خانواده ها در مقابل آسیب های اجتماعی، ارتقاء سطح آگاهی، تحلیل صحیح مسائل، اتخاذ تصمیم ها و عکس العمل های منطقی در مسائل اجتماعی و توانمندسازی بانوان، را از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی برشمرد و تصریح کرد: آموزش مهارت های زندگی می تواند به تقویت بنیان خانواده ها منجر شود و سلامت خانواده را در ابعاد مختلف در پی داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار