خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان فامنین خبر داد
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف ۳ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۵۷۲۰
|
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
کشف ۳ کیلوگرم مواد مخدر در فامنینسرهنگ علی حسن حیدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در پی تلاش‌های اطلاعاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و شهرستان فامنین بر روی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، اعضای این باند قصد دارند یک محموله تریاک را از استان تهران به استان همدان منتقل کنند.

وی افزود: با هوشمندی ماموران در یک اقدام ضربتی خودروی متهمان در محور ساوه به همدان شناسایی و متوقف شد که در بازرسی از آن، سه کیلوگرم تریاک از زیر زاپاس کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با اشاره به اینکه ۱۲ تیر ماه نیز از این خودرو، ۹ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک کشف شده بود، گفت: در بازرسی مجدد از این خودرو این مقدار (سه کیلوگرم تریاک) مواد مخدر کشف و دو متهم نیز در این خصوص به مرجع قضیی معرفی شدند.

*کشف چوب فاقد مجوز در فامنین

وی گفت: ماموران انتظامی شهرستان فامنین حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

حیدری افزود: در بازرسی از این کامیون، ۱۰ تن چوب فاقد مجوز که ارزش آن‌ها بنا به نظر کارشناسان حدود ۵۰۰ میلیون ریال ارزیابی شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی گفت: پلیس در حوزه مبارزه با قاچاق کالا، با قانون شکنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات