نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر لزوم توجه به سیره مدیریتی شهیدان انصاری و نورانی در کشور گفت: شهیدان انصاری و نورانی مانند شهید بهشتی تشنه خدمت به مردم بودند.
کد خبر: ۹۳۵۵۷۳۱
|
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در دیدار خانواده‌های شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی در مصلی رشت، با بیان اینکه شهدا نور چشم مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: شهیدان انصاری و نورانی از چهره‌های ماندگار و مفاخر ایران هستند.

وی با قدردانی از فرزندان شهیدان انصاری و نورانی گفت: فرزندان شهیدان انصاری و نورانی را از رویش‌های انقلاب اسلامی هستند، زیرا بهترین وراثت خانواده‌ها برای فرزندان ادب است و شهیدان انصاری و نورانی از آن برخوردار بودند.

نماینده، ولی فقیه در گیلان شهیدان انصاری و نورانی را الگویی برای تمام نسل‌ها معرفی کرد و گفت: شهیدان انصاری و نورانی دلداده خدمت بودند و زمانی که بستر را برای خدمتگزاری آماده دیدند، آمدند.

فلاحتی با تأکید بر لزوم توجه به سیره مدیریتی شهیدان انصاری و نورانی در کشور بیان کرد: شهیدان انصاری و نورانی را مانند شهید بهشتی تشنه خدمت به مردم بوده و تقوا از ویژگی بارز شهیدان انصاری و نورانی بوده است به‌طوری‌که آنان استانداری را پناهگاه همه نیازمندان کردند.

برگزاری یادواره تلویزیونی ۲۵۷ شهید کارمند گیلان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در این دیدار اظهار کرد: شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی اسوه، الگو و افتخار مردم این استان هستند.

عبدالله پاکاری باش اشاره به برگزاری یادواره تلویزیونی ۲۵۷ شهید کارمند گیلان با محوریت شهیدان انصاری و نورانی در گیلان گفت: دو ویژه‌برنامه بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی در رودسر و لنگرود برگزارشده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات