ویژه برنامه فرهنگی پایگاه شهیدان آبکار

دانش‌آموزان بسیجی طرح تابستانی« شهید ابراهیم هادی» پایگاه شهیدان آبکار حوزه شهیدان حصیری در ویژه برنامه فرهنگی حرم گردی، و بازدید از موزه حرم حضرت معصومه (س) حضور یافته و عهدنامه قرائت کردند.
کد خبر: ۹۳۵۵۸۶۰
|
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازقم،در ابتدای این برنامه حجت الاسلام ایرانی، از راویان حرم گردی حضرت معصومه  در رواق نوجوانان فاطمی به معرفی حضرت فاطمه معصومه و مکان‌های مهم حرم پرداخت و گفت: حرم حضرت معصومه (س) بعد از حرم امام رضا (ع)، دومین جاذبه مهم مذهبی ایران شناخته می‌شود. این حرم محل دفن چهره‌های سرشناس و مهم تاریخ ایران همچون پروین اعتصامی، شهید مطهری، علامه طباطبائی، آیت الله بهجت و تعدادی از شاهان صفوی و قاجار است که در حرم حضرت معصومه (س) مدفون هستند.

قرآن دوستان مسجد، ولی عصر (عج) در ادامه به موزه آستان مقدس حضرت معصومه (س) که از قدیمی‌ترین موزه‌های ایران است رفته و در آنجا با روایت‌گری حجت‌الاسلام مشکاتی کارشناس موزه حضرت معصومه سلام‌الله علی‌ها به صورت محتوایی یک سیر مفهومی را از ابتدا تا انتهای موزه سپری کردند و علاوه بر آشنایی با آثار تاریخی مفاهیمی در رابطه با سیر تحولات اسلام و تشیع تا امروز را آموختند.

در پایان عهد نامه با کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه (س) قرائت شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار