دبیر شورای معارف سیما گفت: رسانه ملی با طراحی برنامه‌های متنوع و پویش‌های مختلف تدارک ویژه‌ای برای عید غدیر تا عید قربان دیده است.
کد خبر: ۹۳۵۵۸۷۳
|
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج، آقای جواد شیخ اکبری در نشست طرح برنامه‌های عید غدیر خم گفت: با شیوع کرونا سعی کرده ایم با هم افزایی بخش‌های مختلف رسانه ملی شرایطی را به وجود بیاوریم که همه مردم بتوانند از برنامه‌ها استفاده کنند.

دبیر شورای معارف سیما افزود: ماه ذی الحجه یکی از مهم‌ترین ماه هاست که مناسبت‌های مختلفی در آن داریم. بحث دهه ولایت بسیار مهم است و در میان اعیاد قربان تا عید غدیر موضوع محوری موضوع ولایت است. بحث یأس کفار، دشمنان و منافقین را که دلیل آن رهبری جامعه اسلامی بوده است در دستور کار قرار دادیم و با توجه به شرایط امروز جامعه به شکل ویژه به آن پرداخته ایم.

آقای شیخ اکبری ادامه داد: با توجه به اینکه در روز عید غدیر سفارش زیادی به انفاق، شاد کردن مؤمنان، کمک‌های مؤمنانه و... شده است، پویش هوایی طراحی کردیم.

وی گفت: با توجه به پیک پنجم کرونا نقش رسانه پر رنگ‌تر می‌شود با توجه به محدودیت‌ها به دنبال این هستیم که فضای عید و جشن را به خانه‌ها ببریم از نصب پرچم امام علی (ع) بر سر در منزل‌ها تا راه اندازی پویش‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال نظرات