خبرهای داغ:
روابط عمومی سپاه علی بن ابی طالب (ع) خبر داد:

جانشین جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم معرفی شد

حجت الاسلام و المسلمین جعفر آزادمنش به عنوان جانشین جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب علیه السلام استان قم معرفی شد.
کد خبر: ۹۳۵۵۹۳۳
|
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آئین تکریم و معارفه جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب علیه السلام استان قم برگزار شد.

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام و المسلمین ارجمندی جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم تقدیر و حجت الاسلام و المسلمین جعفر آزادمنش به عنوان جانشین جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب علیه السلام استان قم معرفی شد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم نیز ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های جهادی و شبانه روزی حجت الاسلام و المسلمین ارجمندی، علت تکریم ایشان را لزوم بکارگیری نامبرده در مسئولیت‌های خطیرتر سپاه پاسداران عنوان نمود و برای حجت الاسلام والمسلمین آزادمنش آرزوی توفیق روز افزون در راستای انجام ماموریت محوله نمود.

حجت الاسلام و المسلمین ارجمندی از کلیه مسئولین و کارکنان سپاه استان قم قدردانی و خدمت در سپاه را در هر پست و جایگاهی نعمت بزرگ خداوند عنوان نمود.

حجت الاسلام و المسلمین آزادمنش نیز ضمن تقدیر از مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم اظهار داشت: به حمد الهی به برکت وجود امام راحل و رهبر معظم انقلاب هدف از خدمت در بدنه انقلاب اسلامی مشخص شده و آن رسیدن به حکومت بزرگ جهانی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات