خبرهای داغ:

امنیت کنونی ما مرهون ایثارگری رزمندگان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: امنیت پایدار که در کشور حاکم است و آرامش خاطر ما همگی به خاطر ایثارگری و فداکاری رزمندگان اسلام است.
کد خبر: ۹۳۵۵۹۶۷
|
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
  به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت الاسلام خیراله شریفی در راس اکیپی از مسئولین قسمت‌های نظارت و بازرسی، فرهنگی و تبلیغات، سیاسی ضمن دیدار چهره به چهره با رزمندگان گردان ۳۰۶ مالک اشتر از زحمات و ایثارگری آنان تقدیر کرد.

حجت الاسلام شریفی در این نشست صمیمی مجاهدت و جانفشانی رزمندگان را موجب سردرگمی و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان عنوان کرد.
وی افزود: سالیان سال است دشمن با انواع تهدید‌ها و فتنه‌ها سعی می‌کند انقلاب اسلامی را تضعیف کند، اما بصیرت، ایمان و رهبری، سه عامل موفقیت و پیروزی ایران در برابر فتنه هاست.
این مسئول ادامه داد: امروز می‌بینیم که با گذشت چندین سال و وارد آمدن فشار‌های سیاسی اقتصادی خوشبختانه این نام ایران اسلامی است که بر بلندی عزت جلوه می‌کند، اما کسانی که برنامه‌های مختلفی برای نابود کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده بودند، نابود و با خاک یکسان شده اند.

حجت الاسلام شریفی با اشاره به انتخابات پشت سرگذاشته ریاست جمهوری، گفت: حضور پرشور و شکوه ایرانیان در این انتخابات دشمنان را ناامید کرد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه خوی همچنین افزود: این ملت به قول سردار سلیمانی ملت امام حسین (ع) است و هیچ وقت میدان را خالی نمی‌گذارد و همیشه میدان دار انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام شریفی در پایان این دیدار در دیدار چهره به چهره با  جوانان غیرتمند و غیور گردان ۳۰۶ مالک اشتر از نزدیک با برخی از مسایل و مشکلات آنان، آشنا شد و قول مساعدت و پیگیری داد.

 انتهای پیام

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار