سرهنگ باقری معاون تربیت بدنی سپاه امیرالمؤمنین علیه السلام گفت: شناسایی استعدادها از اولویت های این معاونت در سال 1400 می باشد ،امروزه اهمیت شناسایی استعدادها و نخبگان ورزشی برکسی پوشیده نیست.
کد خبر: ۹۳۵۶۰۳۵
|
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ، جلسه هماهنگی و هم افزایی با هیئت تیراندازی  و والیبال استان ایلام   باحضور رئیس  هیئت تیراندازی جناب آقای نصیری ودبیرهیئت آقای ابوقداره همچنین دبیرهیئت والیبال دکتر رحیم پور در محل دفتر تربیت بدنی سپاه استان برگزار گردید.

سرهنگ باقری معاون تربیت بدنی سپاه امیرالمؤمنین (علیه السلام) در این جلسه گفت : هدف از برگزاری جلسه استفاده از توان و ظرفیت متقابل درجهت رشدوتوسعه و همچنین کشف استعدادها در رشته های ذکرشده می باشد که جزء پایگاههای استعداد یابی فعال در سپاه می باشد که چند سالی هست که فعالیت خودشان را ازسرگرفته اند.

معاون تربیت بدنی سپاه امیرالمؤمنین (علیه السلام)  گفت: شناسایی استعدادها  از اولویت های این معاونت در سال 1400 می باشد ،امروزه اهمیت شناسایی استعدادها و نخبگان ورزشی  برکسی پوشیده نیست.

سرهنگ مسلم باقری افزود : فعال سازی پایگاه های استعدادیابی در سطح نواحی و حوزه های مقاومت بسیج باعث می شود ورزشکاران نخبه ای شناسایی و تربیت شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به چند رشته اولویت دار ورزشی که نواحی شهرستان ها باید در سال 1400 بیشتر به آن توجه کنند نیز اشاره و اظهار کرد: تیراندازی  و والیبال در اولویت اول قرار گرفته اند.

ارسال نظرات