دشتی افزود: در شرایط فعلی باید مسائلی از جمله بهبود وضعیت معیشتی مردم و رفع مشکلات آن‌ها در حوزه‌های مختلف در اولویت اول دولت و مجلس قرار گیرد.
کد خبر: ۹۳۵۶۰۶۲
|
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمدرضا دشتی نماینده مردم اردکان در مجلس در نشست شورای راهبردی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه متاسفانه در دولت‌های یازدهم و دوازدهم نقش مجلس در بحث نظارت بسیار کم بود، اظهار داشت: اگر نمایندگان عملکرد نظارتی خود را نتوانند انجام دهند مشکلات همچنان باقی خواهند ماند.

وی تصریح کرد: در شهرستان اردکان چند روز به شدت با مشکل آب مواجه شدیم و با سختی فراوان توانستیم آب را به شبکه وارد کنیم و اطلاع رسانی در مورد آن انجام شد، ولی مجددا در استان همجوار به خط انتقال آب تعرض صورت گرفت و مجددا روند انتقال آب قطع شده است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با گلایه از مسئولان دولتی که به این موارد ورود نمی‌کنند گفت: امیدواریم در دولت جدید کشور به جایی برسد که در طول یکی دو سال اول امید به زندگی مردم وارد شود.

دشتی خاطرنشان کرد: تمام نظرسنجی‌های داخلی و خارجی اعلام می‌کردند که اوج مشارکت مردم در انتخابات ۳۰ درصد خواهد بود، ولی دیدیم که به یاری خداوند متعال و روشنگری‌های مقام معظم رهبری این مشارکت قریب به ۵۰ درصد بود.

وی افزود: این موضوع نشان دهنده آن است که مردم با انقلاب مشکلی ندارند و اصل مشکل به این است که مردم از مسئولان گلایه دارند و رویکرد مردم نسبت به مسئولان نظام نیاز به بازسازی دارد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی افزود: در زمانی که مردم حتی در زمینه آب و برق هم با مشکل مواجه هستند انتظار از نمایندگان مجلس بسیار بالاست و نمایندگان باید بحث نظارت خود بر دولت را تقویت کنند.

دشتی افزود: در شرایط فعلی باید مسائلی از جمله بهبود وضعیت معیشتی مردم و رفع مشکلات آن‌ها در حوزه‌های مختلف در اولویت اول دولت و مجلس قرار گیرد.

وی گفت: مردم به شدت با مشکلات اقتصادی و معیشتی روبرو هستند و هر روز هم فشار این مشکلات بر آن‌ها بیشتر و بیشتر می‌شود و نباید بگذاریم که این روند مشکلات ادامه داشته باشد.
ارسال نظرات