مدیرکل بیمه سلامت استان خوزستان با اشاره به الکترونیکی کردن خدمات بیمه سلامت گفت: برای حفظ کرامت مردم و در شرایط کرونا بیمه سلامت با راهاندازی اپلیکیشنهای موبایلی خدمات غیرحضوری ارائه میدهد.
علی خسروی در گفتوگو با خبرنگار بسیج در اهواز اظهار داشت: بیمه سلامت برای حفظ کرامت مردم و در شرایط کرونا با راهاندازی سامانه سرویسهای شهروندی برای بیمهشدگان راهاندازی کرده است.
وی افزود: این سرویس با هدف بهبود کیفیت ارائه خدمات مطلوب برای مردم است. تسهیل ارائه خدمات به بیمهشدگان و کاهش کاربرد دفترچههای کاغذی و نسخهنویسی الکترونیک از دیگر اهداف راهاندازی این سرویسها است.
مدیرکل بیمه سلامت استان خوزستان درباره جزییات این سرویس گفت: بیمه شده میتواند با کد ملی و شماره همراه وارد سامانه و احراز هویت شود، عکس تغییر دهد، اعتبار دفترچه را تامین کند.
وی افزود: بیمه شدگان بهزودی از طریق اپلیکیشن موبایل هم میتوانند این اقدام را انجام دهند.
خسروی در ادامه با پرداختن به جزئیات کاربرد این سامانه یادآور شد: سامانه غیرحضوری شهروند تمامی خدمات سرپایی را میتواند نظارت و کنترل کند.
وی تصریح کرد: این سامانه برای بیمههای تکمیلی هم کاربرد دارد. مردم میتوانند با مراجعه به این سرویس از خدمات بیمه تکمیلی نیز استفاده کنند.
خسروی خاطرنشان کرد: همچنین یک سامانه ثبت شکایات نیز وجود دارد که متقاضی مطالبهگری، شهروندان و تمامی بیمه شدگان میتوانند با مراجعه به آدرس eservices.ihio.gov.ir/esc از خدمات غیرحضوری نسبت به مشاهده اطلاعات هویتی، امکان تغییر عکس، تمدید اعتبار، مشاهده تمامی نسخ وسایر امکانات این سرویس استفاده کند.
انتهای پیام
وی افزود: این سرویس با هدف بهبود کیفیت ارائه خدمات مطلوب برای مردم است. تسهیل ارائه خدمات به بیمهشدگان و کاهش کاربرد دفترچههای کاغذی و نسخهنویسی الکترونیک از دیگر اهداف راهاندازی این سرویسها است.
مدیرکل بیمه سلامت استان خوزستان درباره جزییات این سرویس گفت: بیمه شده میتواند با کد ملی و شماره همراه وارد سامانه و احراز هویت شود، عکس تغییر دهد، اعتبار دفترچه را تامین کند.
وی افزود: بیمه شدگان بهزودی از طریق اپلیکیشن موبایل هم میتوانند این اقدام را انجام دهند.
خسروی در ادامه با پرداختن به جزئیات کاربرد این سامانه یادآور شد: سامانه غیرحضوری شهروند تمامی خدمات سرپایی را میتواند نظارت و کنترل کند.
وی تصریح کرد: این سامانه برای بیمههای تکمیلی هم کاربرد دارد. مردم میتوانند با مراجعه به این سرویس از خدمات بیمه تکمیلی نیز استفاده کنند.
خسروی خاطرنشان کرد: همچنین یک سامانه ثبت شکایات نیز وجود دارد که متقاضی مطالبهگری، شهروندان و تمامی بیمه شدگان میتوانند با مراجعه به آدرس eservices.ihio.gov.ir/esc از خدمات غیرحضوری نسبت به مشاهده اطلاعات هویتی، امکان تغییر عکس، تمدید اعتبار، مشاهده تمامی نسخ وسایر امکانات این سرویس استفاده کند.
انتهای پیام
ارسال نظرات
غیرقابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
پر بیننده ها
آخرین اخبار