خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: باید آموخته‌های علمی و تجربی نظامی خود را با کار میدانی و عملیاتی ممزوج و ادغام کنیم تا سطح آمادگی‌ها را در برابر تهدیدات نوین ارتقا دهیم.
کد خبر: ۹۳۵۶۱۰۸
|
۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
باید با ادغام آموخته‌های علمی و کار میدانی، سطح آمادگی‌ها را ارتقا دهیمبه گزارش خبرگزاری بسیج، در راستای حفظ و تداوم آمادگی رزم تیپ انصارالحسین (ع) طرح آماده‌باش پدافند ملی با حضور سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان و یگان‌های نمونه این تیپ در میدان صبحگاه این یگان برگزار شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان پس از بازدید آمادگی رزم نیرو‌ها و تجهیزات نظامی و لجستیکی تیپ انصارالحسین (ع) با تقدیر از مجاهدت‌ها و خستگی‌ناپذیری نیرو‌ها و فرماندهی این یگان اظهار داشت: عنوان یگان نمونه در سطح تیپ‌های مردم پایه، برگ افتخاری برای این یگان و حتی مردم استان دارالمومنین همدان است.

سردار مظاهر مجیدی گفت: در تمام مأموریت‌هایی که به این یگان سپرده شده است، کار با موفقیت و پیروزی به اتمام رسیده و این نشان از اراده و پختگی و روحیه جهادی رزمندگان تیپ انصارالحسین (ع) است.

وی بیان داشت: امروز تیپ انصار آماده‌تر و زنده‌تر و از لحاظ کمّی نیز دارای نیروی انسانی جوان‌تر از گذشته است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اهمیت حفظ این روحیه و تداوم آمادگی رزم یگان خاطرنشان کرد: باید آموخته‌های علمی و تجربی نظامی خود را با کار میدانی و عملیاتی ممزوج و ادغام کنیم تا سطح آمادگی‌ها را در برابر تهدیدات نوین ارتقا دهیم.

وی ابراز داشت: در کسب آمادگی‌ها، آمادگی روحیه جهادی و معنوی بسیار مهم و تاثیرگذار است که این موضوع در مجموعه تیپ نهادینه و نمونه است و البته نباید به این حد اکتفا کرد.

سردار مجیدی همچنین با تقدیر از نقش رزمندگان یگان در تأمین امنیت انتخابات گفت: حدود ۶ هزار پاسدار و بسیجی استان در امر انتخابات همکاری و نقش داشتند که نتیجه آن برگزاری انتخاباتی آرام و مطمئن در سطح استان بود.

وی افزود: در امر انتخابات استان حدود ۴ هزار نشست سیاسی و بصیرتی در سطح بسیج و محلات برگزار شد که استان همدان در این زمینه عملکرد مطلوب و قابل تقدیر داشته است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: به فضل خدا و با بصیرت مردم انتخابات با موفقیت و پرشور برگزار شد و کشور در مسیر اصلاح قرار گرفت.

وی تصریح کرد: همه ما موظف هستیم به دولت جدید با همه توان کمک کنیم تا هر چه سریع‌تر در راستای رفع مشکلات کشور اقدام شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات