خبرهای داغ:
آیت‌الله علما:

بصیرت استمرار سرافرازی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: بصیرت استمرار سرافرازی، عظمت و قدرت ایران است.
کد خبر: ۹۳۵۶۳۰۲
|
۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، در اولین همایش بصیرت افزایی امنیتی، نظامی فرماندهان یگان های عمده (تیپ و لشکر) قرار گاه منطقه غرب نزاجا که با حضور فرماندهان  این نیرو در کرمانشاه برگزار شد، بر ضرورت برخورداری از بصیرت به عنوان عنصر موفقیت و سربلندی در مقابل استکبار جهانی تأکید شد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: این که امروز کشور دارای قدرت  موشکی و فناوری هسته ای شده این نشانه بصیرتی است که مردم در مقابله با  رخدادهای سیاسی به ندای رهبر خود گوش کردند و در صحنه ها حضور یافتند.

آیت الله علماء افزود: اگر در عراق و سوریه مردم خواهان خروج نیروهای آمریکایی از کشورشان هستند، بر گرفته از برخورداری از عنصر بصیرت است.

وی تأکید کرد: امروز مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با قدرت در مقابل آمریکا و استکبار ایستاده و به آن ها نهیب می زند، این قدرت ایران، حاصل حضور ملت در عرصه های مختلف سیاسی است و نشانه وحدت بزرگ بین رهبری و مردم می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: به رغم همه مشکلات و تنگنا ها و تبلیغات گسترده معاندان برای دلسرد کردن مردم نسبت به انتخابات،  ولی باز همگان دیدیم مردم به ندای رهبر خود گوش دادند و با شور و شعور پای صندوق های اخذ رأی حضور یافتند و آن حماسه بزرگ را رقم زدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار