خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب:

دولت آینده تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرد

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: رییس جمهور منتخب مردم و دولت آینده باید برای تحقق شعارهای انتخاباتی و سامان دهی مشکلات معیشتی مردم تمام توان خود را به کار گیرد.
کد خبر: ۹۳۵۶۳۰۴
|
۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپل ذهاب افزود: رییس جمهور منتخب مردم در اواسط مردادماه با تنفیذ رهبر معظم انقلاب حکم ریاست جمهوری عمر چهار ساله دولت خودرا در خطیرترین زمان ها و حساس ترین مقاطع به صورت رسمی آغاز می کند .

وی اظهار داشت : دولت منتخب در شرایطی روی کار می آید که در کشور مطالبه های بسیاری وجود دارد و استکبار جهانی هم در تلاش است که مطالبات را سیاسی کرده و آن را به سمت خشونت و آشوب‌های سیاسی سوق دهد.

امام جمعه سرپل ذهاب با اشاره به تلاش استکبار برای مصادره نتیجه انتخابات گفت : جریان‌ها و افرادی که مردم را با هر نحوی به تحریم کردن انتخابات و عدم حضور در پای صندوق های رای دعوت می کردند اکنون به میدان آمده و سعی در مصادره به مطلوب مطالبه های به حق مردم به نفع خود دارند.

حجت الاسلام فاطمی نسب ادامه داد: جریانات انقلابی اکنون انتظار دارند که رویکردها و شعارهای انتخاباتی رییس جمهور منتخب محقق شود.

وی تصریح کرد: افرادی که به سودای رسیدن به پست و مقام در حال مطالبه گری هستند ولی دنبال سهم خواهی بوده و طبیعی است که طیف وسیعی از این افراد به اهداف خود نرسیده و آن گاه ندای مطالبه و نقد را بلند می کنند.

فاطمی نسب گفت: مردم شریف، صبور و نجیب ایران اسلامی در سال های اخیر قامتشان زیر بار مشکلات متعدد خم شده اما تاب آورده و اکنون با دولت جدید چشم به آینده دوخته و انتظار کاهش و رفع مشکلات را دارند.

او افزود: دولت سیزدهم به حسب وعده های خود باید تمام توان خود را برای تحقق دولت اسلامی بر مبنای منظومه فکری امامین انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به کار گیرد و شبانه روز تلاش کند تا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را سامان دهد.

وی در ادامه به مشکلات قطعی برق در شهرستان اشاره کرد و گفت: خاموشی های کلافه کننده در کشور و شهرستان باعث دلخوری مردم شده که امید است مسوولان برای رفع این مشکل برنامه ریزی مناسبی انجام دهند.

امام جمعه سرپل ذهاب در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت سالروز شهادت امام جواد(ع)، اظهار داشت: امام جواد (ع) در دوران زندگی کوتاه خود به جهاد با کفر و طاغوتیان گذشت و در نوجوانی به رهبری امت اسلامی منصوب شد و در جوانی و سن ۲۵سالگی به شهادت رسید.

وی افزود: امام جواد (ع) همچون سایر امامان معصوم برای ما الگو و مقتدا هستند که باید از سیره زندگانی آنها در زندگی خود استفاده کنیم.

حجت الاسلام فاطمی نسب سالروز ازدواج آسمانی امیرالمومنین (ع) و حضرت فاطمه(س) و سالروز کشف حجاب و قیام خونین مسجد گوهرشاد را از دیگر مناسبت های پیش رو عنوان کرد و گفت: حجاب و عفاف باعث پیشگیری از بروز و ظهور ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی در جامعه می شود که لازم است توسط همه مردم در رعایت آن ها اهتمام صورت گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار