خبرهای داغ:
امام جمعه پاوه:

ویرانی و کشتار مسلمانان دستاورد حضور آمریکا در افغانستان بود

امام جمعه پاوه گفت: تخریب ، ویرانی ، تعطیلی مساجد و کشتار مسلمانان دستاورد حضور ۲۰ ساله آمریکا در افغانستان بود.
کد خبر: ۹۳۵۶۳۰۵
|
۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ماموستا مُلا قادر قادری در خطبه های نماز جمعه این هفته پاوه که با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، افزود: در زمان حاضر و به صورت آشکارا در تمام دنیا شاهد هستیم که دین مبین اسلام ، رسالت رسول الله (ص) و قرآن کریم به شیوه های مختلف در طول شبانه روز مورد تهاجم دشمنان است. 

وی ادامه داد: فضای مجازی و ماهواره ها و شبکه های مختلف هیچ حریمی برای انسانها باقی نگذاشته اند و به صورت عملی و تهدید و تطمیع علیه اسلام ، پیامبر و مسلمانان فعالیت می کنند .

امام جمعه پاوه با بیان اینکه سه گروه و پیروان آنها همواره مخالف پیامبران و کتاب های آسمانی بوده و هستند، گفت:  صاحبان زر و زور و تزویر (سیاستمداران ضد دین و اخلاق و معنویت) در عصر کنونی نیز بیکار ننشسته اند و بر علیه اسلام هجمه های مختلفی انجام می دهند.

ماموستا قادری اظهار داشت: امروز مقوله جهاد و دفاع از دین نسبت به ادوار گذشته بیشتر شده ولی چون با تندروی همراه است موجب شده مردم نسبت به دین بدبین و همچنین زمینه ساز حضور دشمنان دین در ممالک اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه مشکلات روزگار نباید به دین و دیانت ما ضربه بزند تصریح کرد: در بازار شاهد بی ثباتی قیمت ها هستیم اما عامه مردم آن را ناشی از ضعف مدیریت و انصاف بازاریان نمی دانند بلکه اسلام را عامل اصلی آن می دانند و مردم نباید به دین اهانت کنند.

ماموستا قادری افزود: کرونا یکی از مصیبت های حاضر جامعه بشریت است و باید با مشاهده مبتلایان و مرگ و میرهای ناشی از این ویروس ، درس و عبرت های فراوانی یاد بگیریم.

امام جمعه پاوه تصریح کرد: در حال حاضر ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان اوج گرفته و وضعیت نگران کننده است و برای اینکه این بیماری در منطقه ما نیز اوج نگیرد دوستدار و حافظ سلامت خود و خانواده باشیم و ضرورت دارد همه مردم از ماسک استفاده و از حضور در تجمعات خودداری کنیم. 

ماموستا قادری گفت: خداوند متعال نعمت های فروانی به انسانها ارزانی داشته است که این نعمت ها وسیله ای برای آزمایش است و اگر شاکر و شکرگذار نباشیم با مصیبت های متعدد مواجه خواهیم بود.

ارسال نظرات