شرکت شعاع گستران سپهر پارس تنها تولید کننده انواع مواد شوینده در سطح استان می باشد. واحد تولیدی فوق در اخذ پروانه بهداشتی به علت فقدان مکان مناسب دچار مشکل شده است و از این رو محصولات تولیدی واحد فوق فاقد نشان سیب سلامت می باشند.
کد خبر: ۹۳۵۶۳۷۶
|
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، در حال حاضر شرکت لطیف سازان هرمز انواع دستمال های کاغذی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می کند. با توجه به اینکه مشکل اصلی این شرکت ضعف در بازاریابی است بسیج مهندسین صنعتی، واحد تولیدی فوق را به بسیج اصناف و بسیج سازندگی معرفی نمود تا از این طریق محصولات تولیدی واحد فوق از طریق فروشگاه های منصف در هفتاد دو نقطه استان که اکثرا از نقاط کم برخوردار هستند توزیع گردد.

شرکت شعاع گستران سپهر پارس تنها تولید کننده انواع مواد شوینده در سطح استان می باشد. واحد تولیدی فوق در اخذ پروانه بهداشتی به علت فقدان مکان مناسب دچار مشکل شده است و  از این رو محصولات تولیدی واحد فوق فاقد نشان سیب سلامت می باشند. به منظور رفع مشکل فوق مقرر گردید واحدی مناسب با استانداردهای سازمان غذا دارو از طریق مجموعه سپاه و همکاری شرکت شهرک های صنعتی برای این واحد تولیدی به صورت استیجاری فراهم گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات