فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: بهداری نیروی دریایی سپاه تمام امکانات بیمارستانی و بهداشتی خود را که عمدتا در مناطق قرمز کرونایی استقرار دارند برای عبور از موج پنجم کرونا بسیج کرده است.
کد خبر: ۹۳۵۶۳۸۵
|
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

  به گزارش  خبرگزاری بسیج، دریادار علیرضا تنگسیری ، فرمانده نیروی دریایی سپاه  با بیان اینکه تمام ظرفیت این نیرو ، برای مقابله با موج پنجم شیوع بیماری کرونا دلتا در صحنه است ، گفت: در صورت نیاز ، بیمارستان‌های سیار این نیرو نیز برای رفع نیاز شبکه بهداشت و درمان کشور در جاهای مورد نیاز، مستقر خواهند شد.

وی افزود : هم اکنون بخش هایی از بیمارستان های تحت پوشش نیروی دریایی سپاه در شهرهای چالوس،شیراز،بوشهر و بندرعباس اختصاص به بیماران کرونایی دارد که هماهنگ و در کنار شبکه درمانی کشور ، در حال خدمت رسانی به مردم عزیزمان هستند.

سردار تنگسیری ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل زحمتکش و صبور جامعه پزشکی و درمانی کشور ،گفت : اینجانب از همه همکاران جهادی و خستگی ناپذیر در فرماندهی بهداری نیروی دریایی سپاه بویژه فرماندهی محترم بهداری ندسا بابت فعالیت های جهادی و زحمات مخلصانه در مدیریت شایسته و بسیج منابع و امکانات درمانی برای کمک به هموطنان عزیز تقدیر و تشکر می کنم.

ارسال نظرات