نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسئولان پای درد و دل مردم بنشینند

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به مسئولان گفت: مسئولان گره‌ها را باز کنند،  نشستن در دفتر کار خوب نیست به میان مردم بیائید و از نزدیک با مشکلات و درد دل‌های آنها آشنا شوید.
کد خبر: ۹۳۵۶۴۰۰
|
۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به مسئولان گفت: مسئولان گره‌ها را باز کنند،  نشستن در دفتر کار خوب نیست به میان مردم بیائید و از نزدیک با مشکلات و درد دل‌های آنها آشنا شوید، در کنار زحمتی که می کشید فکر کنید و تصمیم‌گیری‌ها را با تدبیر بیشتری انجام بدهید، بدانیم فقط نام تدبیر نمی‌تواند مشکل گشا باشد، در حوزه تولید برق وقتی برنامه ریزی نباشد به کمبود و بحران برمی‌خوریم.

آیت الله محمدی لائینی افزود:فعالان حوزه دام و طیور می‌گویند قیمت کاه و یونجه از سال گذشته تاکنون بیش از سه برابر شده است، برای دامداران به صرفه نیست، میلیون ها تن منابع وجود دارد ولی هم در ترخیص در داخل مشکل وجود دارد و هم بخشی صادر می شود ولی دامدار ما اینجا در این گرانی وحشتناک دستش کوتاه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: کارخانه صنایع چوب و کاغذ متاسفانه مشکلات زیادی وجود دارد، سازمان جنگل‌ها ۳۰۰ هزار متر مکعب چوب یا معادل پول به کارخانه بدهکار است، چوب هم دارد ولی حاضر نیست بدهی خود را پرداخت کند تا کارخانه سرپا شود، زورگویی از این روشن‌تر دیگر نداریم.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: در حوزه چوب قاچاقچیان در حال قتل عام کردن این جنگل‌های چند میلیون سال هیرکانی هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در بندر امیرآباد کارخانجاتی با این فلسفه که مواد را از کشورهای همسایه بیاورند و تولیدات را صادر کنند تاسیس شده، اما اجازه‌اش صادر نشده و کارخانجات در حال تعطیل شدن است اگر اینطور بود چرا آنجا تاسیس شد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار