ساری-فرمانده سپاه کربلا با تاکید براینکه مردم، ولی نعمت ما هستند، افزود: همه توان سپاه برای خدمت به مردم بکار گرفته شده است.
کد خبر: ۹۳۵۶۵۶۴
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵
 
خبرگزاری بسیج، سردار مسلمی در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی و محرومیت زدایی در منطقه هزار جریب بهشهر در گفت و گوبا خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب در بحث محرومیت زدایی، گفت: با کمک مردم در این منطقه چند پروژه عمرانی و محرومیت زدایی به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه کربلا از ساخت ۱۵ کیلومتر جاده بین مزارع در این منطقه خبر داد و اضافه کرد: دو طرح اب رسانی با مخزن ۵۰ هزار لیتری و ۱۰۰ هزار لیتری نیز  افتتاح شد.
 

به گفته سردار مسلمی یک میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی و محرومیت زدایی در این بخش هزینه شد که ۳۰۰ میلیون کمک مردمی و ۷۰۰ میلیون از طرف  قرارگاه پیشرفت و ابادانی بود.

سردار مسلمی در ادامه با تاکید براینکه مردم، ولی نعمت ما هستند، افزود: هزینه این طرح‌ها پیشکش مردم است و آنچه که در توان است برای رفع مشکلات مردم انجام خواهیم داد.

فرمانده سپاه کربلا مردم را پشتیبان اصلی نظام دانست و گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سال ۹۶ در مازندران تاسیس و در مناطق دوهزار تنکابن، بخش هزار جریب بهشهر و کیاسر ساری مشغول محرومیت زدایی است.

به گفته سردار مسلمی، آبرسانی، ساخت جاده بین مزارع و پل روستایی، کمک به افزایش بهره وری محصولات کشاورزی، کاشت و پرورش گیاهان دارویی از جمله فعالیت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی است.

فرمانده سپاه کربلا اضافه کرد: تمام طرح‌های  قرارگاه پیشرفت و آبادانی با کمک مردم اجرا میشود و، چون مردم پای کار هستند رضایتمندی آنان را بهمراه دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها