سردار شفائی در گفت و گو با بسیج عنوان کرد:

افتتاح دو بیمارستان صحرایی در زاهدان

زاهدان/سردار شفائی گفت:روز گذشته ٢تا از بیمارستان ها صحرایی جهت رفاه حال بیماران و در راستای کمک به کادر درمان در شهرستان زاهدان مستقر شد.
کد خبر: ۹۳۵۶۵۸۸
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

سردار احمدشفائی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، گفت: در ادامه اقدامات سپاه پاسداران در ارتباط با ویروس منحوس کرونا٢٠٠نفر از پاسداران و بسیجیان پزشک و بهیار از مجموعه بهداری نیروی زمینی سپاه شب گذشته وارد استان سیستان و بلوچستان شدند .

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به این مطلب که این پزشکان و بهیاران در راستای کمک به کادر درمان سازماندهی خواهند شد و در بیمارستان های سطح استان به کمک کادر درمان بیمارستان ها خواهند شتافت.

این مسئول تصریح کرد: این پزشکان تازمانی که حضورشان ضرورت داشته باشد در استان و در کنار کادر درمانی جهت قطع زنجیره کرونا کار را ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به این مطلب که بنا بر ضرورت و تداوم پیک می‌توانیم شیفت هارا جا به جا کنیم و در چند شیف از این پزشکان و بهیاران استفاده شود.

 سردار شفائی ادامه داد: به دنبال قول  فرمانده نیروی زمینی سپاه روز گذشته ٢تا از بیمارستان ها صحرایی جهت رفاه حال بیماران و در راستای کمک به کادر درمان در شهرستان زاهدان مستقر شد تصریح کرد: سومین بیمارستان صحرایی سپاه نیز ظرف روز آینده به استان اعزام و استقرار پیدا می کنند.

وی بیان کرد: این بیمارستانهای صحرایی آمادگی دارند هرکجا که مجموعه ی دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان اعلام نیاز بکنند خدمات درمانی خودشان را بدون منت و با هدف رفاه حال بیماران و خانواده هایشان به مردم ارائه کنند.

این مسئول در پایان اظهار داشت: نکته حائز اهمیت که در جریان تداوم برنامه های قبلی در قالب طرح شهید سلیمانی با همه ظرفیت در حال اجرا است و امیدواریم ان شاءالله با عنایت الهی و همراهی مردم عزیز و بزرگوارمان در سطح استان بزودی شاهد فروکش کردن این بیماری در سطح استان باشیم.

ارسال نظرات