فرمانده سپاه کربلا:

۸۰۰ واحد مسکن مددجویان پروانه ساخت گرفت

ساریفرمانده سپاه کربلا کمک به محرومین را وظیفه دانست و خاطرنشان کرد: طبق هدف‌گذاری امسال اقدامات خوبی صورت گرفت و  ۸۰۰ واحد پروانه گرفتند و حدود ۳۰۰ واحد کارش به فوندانسیون رسیده است.
کد خبر: ۹۳۵۶۶۷۹
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد در بخش ساخت مسکن مددجویی، با اشاره به اهداف و آرمان‌های مشترک سپاه و کمیته امداد، گفت: اجرای تعهدات برای مددجویان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

سردار مسلمی تصریح کرد: نیرو‌های جهادی برای ساخت مسکن مددجویان پای کار هستنداما در برخی موارد مشکلات میدانی وجود دارد که باید آن را رفع کنیم.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه به رضایتمندی فرماندهان از پیشبرد ساخت خانه محروم هم اشاره کرد و یادآور شد: اگر بیشتر از  یک هزار ۳۵۰ واحد مسکن در نظربگیریم،   پس از اقدامات اولیه منجر به ساخت هزار واحد شود خوب است.

سردار مسلمی  با بیان اینکه در این سه ماهه، پیشرفت خوبی در ساخت مسکن داشتیم، افزود:افزایش جلسات دوجانبه برای هم افزایی و همدلی برای رفع مشکلات بسیار مناسبت است.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه در حوزه مالی دچار مشکل هستیم، خاطرنشان کرد:همه ادارات کمک کننده و تسهیلگر شدند  و  گروه‌های جهادی راه اندازی کردند، اما این کار باعث تفریق درکار‌ها و باعث موازی کاری شده است.

سردار مسلمی در پایان سخنان خود کمک به محرومین را وظیفه دانست و خاطرنشان کرد: طبق هدف‌گذاری امسال اقدامات خوبی صورت گرفت و  ۸۰۰ واحد پروانه گرفتند و حدود ۳۰۰ واحد کارش به فوندانسیون رسیده است.
 
به گزارش بسیج، تفاهم نامه بین سپاه کربلا و کمیته امداد در حوزه ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن مددجویی منعقد شد.
 

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها