دوماهه واکسیناسیون را تمام می‌کنیم

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به آمادگ ۲۰۰ پایگاه مقاومت در اجرای سند ملی واکسیناسیون، گفت: دوماهه طرح واکسیناسیون را در استان به اتمام می‌رسانیم.
کد خبر: ۹۳۵۶۷۵۱
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، پیش از ظهر امروز نشست مشترک مدیریت بیماری کرونا با حضور ویدیو کنفرانسی دکتر سعید نمکی، مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و فرماندهان سپاه سراسر کشور برگزار شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این نشست با اعلام اینکه سپاه و بسیج تا پایان کرونا در کنار مردم و دستگاه‌های خدمتگزار خواهند ماند، اظهار کرد: در حال حاضر بسیج و سپاه هیچ کاری پراهمیت‌تر از پایداری سلامت در جامعه و اجرای سند ملی واکسیناسیون ندارند.

سردار محمد عبدالله پور با بیان اینکه اجرای سند ملی واکسیناسیون وظیفه ملی است، افزود: گیلان باید همچون گذشته در اجرای واکسیناسیون کرونا نیز پیشگام باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان از طراحی مدلی برای اجرای سریع واکسیناسیون در گیلان خبر داد و گفت: ما آمادگی داریم از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج و یا از طریق اعزام تیم‌های عملیاتی به تمام مناطق، واکسیناسیون کرونا در استان را اجرا کنیم.

عبدالله پور با بیان اینکه تنها شرط بسیج برای اجرای واکسیناسیون، تأمین واکسن کافی و در اختیار دادن آن است، گفت: بسیج با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های خود واکسیناسیون را در گیلان اجرایی می‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به آمادگی حداقل ۲۰۰ پایگاه مقاومت در اجرای سند ملی واکسیناسیون، گفت: اگر واکسن و تنها یک نیروی متخصص واکسیناسیون در اختیار بسیج قرار بگیرد، دوماهه طرح واکسیناسیون را در استان به اتمام می‌رسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار