خبرهای داغ:

اهدای 25 سری جهیزیه در سردشت

مسئول بسیج سازندگی سردشت از اهدای 25 سری جهیزیه از ابتدای سال تاکنون به زوجین نیازمند خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۶۸۱۱
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷

آذرنییاد امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 25 سری جهیزیه به زوجین نیازمند شهرستان اهداء شده است؛ این جهیزیه‌ها اقلام اساسی زندگی یخچال، لباس شویی، فرش، جارو برقی، پتو و ... را در برمی‌گیرد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه برای نهادینه سازی فرهنگ ازدواج آسان و کمک به تشکیل خانواده جوانان در آستانه ازدواج در این زمینه قدم برمی‌داریم، اضافه کرد: در این راستا از رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی احمد رحمانی و خیرین به خاطر تامین مالی این سری اقدامات قدردانی می‌کنیم.

این مسئول به توزیع 700 بسته معیشتی در سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: هر بسته معیشتی به ارزش 400 هزار تومان تهیه شده و در بین خانواده‌های بی‌بضاعت شهرستان توزیع شده است.

مسئول بسیج سازندگی سردشت به فعالیت 90 گروه جهادی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در این بین گروه‌‌های جهادی بهداشت و درمان، دامپزشکی و کشاورزی بیش از سایرین فعال بوده و کمک حال مردم منطقه هستند.

وی به تشکیل 4 گروه جهادی نذر خدمات در شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: در این راستا جهادگران با تمام توان، ظرفیت و تخصص خود وارد عرصه شده‌اند، تا برای رفع مشکلات جامعه هدف خود گام بردارند.

این مسئول به وجود 13 پروژه در دست اقدام اشاره کرد و بیان داشت: آّب شرب، آب کشاورزی، مسکن محرومین و ... این پروژه‌ها را شامل می‌شود، که درصدد هستیم سریع‌تر تکمیل کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار