خبرهای داغ:

صلابت و امنیت امروز را مدیون شهدا هستیم

امام جماعت مسجد امام حسین (ع) روستای اروانه گفت: اقتدار، صلابت و امنيتي كه امروز جمهوري اسلامي از آن برخوردار است بدون شك مرهون خون شهيدان والامقام است.
کد خبر: ۹۳۵۶۸۱۲
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ ویژه برنامه قرائت پر فیض زیارت عاشورا با نوای دلنشین مداح اهل بیت در کنار قبور پاک شهدای روستای اروانه برگزار شد.

این برنامه با حضور پرشور و گرم بسیجیان و مردم شهید پرور این روستا همراه بود.

در ادامه این برنامه اقامه نماز جماعت و بیان خاطرات شهدا توسط حجت الاسلام والمسلمین شیخ عبدالرحمن حافظی در مسجد امام حسین (ع) روستای اروانه برپا شد.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ عبدالرحمن حافظی در جمع بسیجیان و نمازگزاران اظهار کرد: شهدا برای ما الگو هستند به‌طور مثال اهمیت به نماز اول وقت در بین شهدا، فروتنی و تواضع آن‌ها با هر درجه و مقامی که بودند.

وی افزود: خداوند به این دلیل به شهدا توجه ویژه دارد و جایگاه خاص و ارزشمندی عطا می کند که نگاه بلندی به هدف عظیم خود دارند و نیز سخاوتی ک به خرج داده و هرچه داشته اند در راه خدا در طبق اخلاص نهاده اند.

امام جماعت مسجد امام حسین (ع) روستا اروانه با اشاره به آیات قرآن عنوان کرد: وعده های الهی به شهدا در آیه شریفه سوره نور که می فرماید: « وَعَد الله الذین امنوا و عَمِلوا الصالحات....»، افزود: در این آیه شریفه خداوند مؤمنان را توصیف کرده است به این که در قلب ایمان دارند و باورهایشان عمیق است و در عمل هم رفتاری شایسته دارند و در حقیقت این رفتاری است که انتخاب برتر است.

حافظی ادامه داد: شهداي والامقام ما با ارزش ترين كار را انجام داده اند و اينكه به خاطر كشور و ارزش هاي اسلامي ايثار كرده و از جانشان گذشته اند خود اوج همه خوبي هاست.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار، صلابت و امنيتي كه امروز جمهوري اسلامي از آن برخوردار است بدون شك مرهون خون شهيدان والامقام است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها