معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام از عدم اجرای مصوبات آموزش و پرورش گلایه کرد و گفت: متاسفانه عمده مصوبات نشست قبلی این شورا اجرا نشده است.
کد خبر: ۹۳۵۶۸۲۵
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، الیاس فتاحی روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش ایلام اظهار داشت: متاسفانه بیشتر این مصوبه ها اجرا نشده است، وقتی نشستی برگزار و طرحی مصوب می شود، دلیلی برای عدم اجرای آن وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه مصوبات قبلی این شورا باید تا پایان تیر ماه اجرایی شود، افزود: نتیجه این مصوبات باید منعکس و به استاندار اعلام شود.

معاون استاندار ایلام با اشاره به در پیش بودن سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۴۰۱ تاکید کرد: پروژه های مهر برای بازگشایی مدارس اعم از حضوری یا مجازی باید پیگیری شوند.

فتاحی با اشاره به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا و آموزش مجازی زیرساخت‌های فن آوری استان با همکاری شرکت مخابرات تقویت شده‌اند، ادامه داد: سال تحصیلی جدید نیز ارتقا کیفیت مدارس در کنار توجه به کمیت در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: در صورت واکسیناسیون برای دانش اموزان و فرهنگیان باید هماهنگی لازم بین آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی انجام‌ گیرد.

معاون استاندار ایلام همچنین تاکید کرد: برای تجهیز مدارس حاشیه شهرها نیز با مشارکت دفتر امور اجتماعی استانداری نیازسنجی و اقدام های لازم انجام شود.

فتاحی هزینه در حوزه آموزش و پرورش را نوعی سرمایه گذاری دانست و افزود: باید از تمام ظرفیت های موجود برای توسعه این نهاد استفاده و بصورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین از مشارکت فرهنگیان در برگزاری انتخابات تقدیر کرد و گفت: ۷۰ درصد از مجموع ۱۶ هزار عامل اجرایی انتخابات از جامعه فرهنگیان استان بوده اند.

ارسال نظرات