رئیس بسیج رسانه استان گیلان با تاکید بر هدف برگزاری این دوره گفت: با توجه به اهمیت ارتقای فنی و مهارتی اصحاب رسانه، این دوره با همکاری اداره ارشاد شهرستان لنگرود برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۶۸۲۷
|
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مهدی پارسا در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری دوره آموزشی عکاسی خبری و مستند، ویژه اصحاب رسانه اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه استان در قالب کمیته فرهنگی انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه نگار گیلان، اقدام به برگزاری دوره آموزشی عکاسی خبری و مستند ویژه خبرنگاران نموده است.

وی با بیان اینکه تحلیل و تفسیر عکس مستند و نگارش عنوان برای گزارش تصویری از ویژگی‌های این دوره تخصصی می‌باشد، گفت: سوژه‌یابی عکاسی مستند و نگاه خلاقانه یک عکاس نیز در این دوره به طور ویژه مورد بحث و آموزش قرار می‌گیرد.

رئیس بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه این دوره آموزشی به صورت فشرده سه ماهه از اول مرداد ماه آغاز می‌شود افزود: در پایان نیز گواهینامه پایان دوره آموزشی عکاسی خبری به شرکت کنندگان اعطا می‌شود.

پارسا با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند تا سی‌ام تیرماه برای شرکت در این دوره ثبت‌نام کنند گفت: متقاضیان برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۱۴۶۷۸۳۴۸ تماس گرفته و برای شرکت در این دوره اعلام آمادگی کنند.


رئیس بسیج رسانه استان گیلان با تاکید بر هدف برگزاری این دوره تصریح کرد: با توجه به اهمیت ارتقای فنی و مهارتی اصحاب رسانه، این دوره با همکاری اداره ارشاد شهرستان لنگرود و با تدریس آقای علی مرادی عکاس، خبرنگار و مدرس عکاسی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات