برگزاری افتتاحیه دوره تکمیلی بسیج گردان امام حسین (ع) در ناحیه امام هادی (ع)

افتتاحیه دوره تکمیلی بسیج سال ۱۴۰۰ با حضور فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام هادی (ع) و فرمانده و بسیجیان واجد شرایط گردان‌ امام حسین (ع) ناحیه  برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۶۸۸۸
|
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، افتتاحیه دوره تکمیلی بسیج سال ۱۴۰۰ با حضور فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام هادی (ع) و فرمانده و بسیجیان واجد شرایط گردان‌ امام حسین (ع) ناحیه  برگزار شد.

سرهنگ شعبانی، فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) در این مراسم با تاکید بر ضرورت شرکت در این دوره ها  به دلیل اهمیت بسیار آن ها گفت: به حول قوه الهی این دوره از ۲۰ تیر آغاز می شود و به مدت ۴۵ روز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت بالای دوره های بسیج اعم از آموزشی، عقیدتی و رزمی بیان کرد: تلاش می کنیم این دوره ها با کیفیت بالا و  رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

حجت الاسلام دهفولی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام هادی (ع)  با بیان اینکه دوره های آموزشی بسیج  فرصتی را فراهم می کند تا از نزدیک با روحیه انقلابی و  مجاهدت و ایثار آشنا شویم، مطرح کرد: در روایتی آمده که لقمان به فرزندش می فرماید که از روی تکبر و غرور از مردم روی مگردان و باحالت غرور و تکبر بر روی زمین راه مرو؛ همانا خداوند مغرورین و متکبرین را دوست ندارد.

وی افزود: طبق روایات تکبر یکی از گناهان کبیره است که موجب شد 6  هزار سال عبادت شیطان زیر سوال برود. در واقع شیطان با قیاسی که مابین خود و فرزند آدم داشت خود را از لحاظ جنسیت که از آتش افریده شده بود نسبت به حضرت آدم که ماهیتش از خاک و گل بود برتر می دانست و همین قیاس باعث شد که اول مستکبر عالم ابلیس باشد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار