مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ساوه در گفتگوی اختصاصی با "بسیج" :

نهادینه کردن فرهنگ حجاب ضرورتی مهم است

مومنی گفت: حجاب پاسخی است به ندای فطرت، نشانِ تمدن و فرهنگ اسلامی است فزونی بخش حرمت زنان و مایه سلامت جسم و آرامش روان جامعه است.
کد خبر: ۹۳۵۶۸۹۰
|
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، مهناز مومنی مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه ساوه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در گفتگوی اختصاصی با بسیج گفت:حجاب ارزش، فرهنگ، شخصیت ساز، نماد وجود درونی و ندای فطرت است، حجاب به ما می گوید چگونه خود را حفظ و عفیفه باشیم
 
وی همچنین در ادامه افزود:حجاب به زنان امنیت، شخصیت می‌بخشد و از ابزار بودن حفظ می کند و از نگاه‌های الوده، مرض گونه، تهییج گر، چون مروارید در صدف حفظ میکند حجاب سرمایه و ثروت است برای زنان که اگر حراج شود جامعه از فساد ایمن نیست و حجاب یادگار طهورای اطهر زهرای مرضیه (سلام ا... علیها) است

مسئول جامعه زنان ساوه گفت:امام خمینی (ره) در باره ارزش حجاب می‌فرماید: حجاب اسلامی یعنی حجاب وقار، حجاب شخصیت، ساخته من فقیه نیست؛ این نص صریح قرآن است. آن قدری که قرآن مجید بیان کرده، نه ما می‌توانیم از آن حدود خارج شویم و نه زنانی که معتقد به این کتاب بزرگ آسمانی هستند.

وی خاطرنشان کرد:از مهم ترین برنامه های هفته عفاف و حجاب در ساوه، سرکشی و اهداء گل به فروشندگان لباس‌های مناسب، مسابقه حجاب، عزت است یا اسارت در فضای مجازی بصورت تصویری، برگزاری جشن به مناسبت سالگرد ازدواج مولای متقیان در مساجد، مطالبه گری از مسئولین شهرستان در خصوص این هفته و برگزاری حلقات صالحین در پارک‌ها و فضای آزاد از عناوین برنامه‌های هفته عفاف و حجاب خواهد بود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات