خبرهای داغ:

برگزاری 25 برنامه ویژه هفته عفاف و حجاب در دامغان

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان دامغان گفت: بیش از 25 برنامه در سطح شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی در هفته عفاف و حجاب برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۵۶۹۰۷
|
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مرضیه سفیدیان مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان دامغان اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن هفته عفاف وحجاب «19 الی 25 تیر ماه» بیش از 25 برنامه با شعار "حیامرد،عصمت زن_حیا زن،عفت مرد" در هفته عفاف وحجاب برگزار می شود.

وی ضمن برگزاری جشن های سالروز ازدواج حضرت علی(ع) وحضرت فاطمه(س) درسطح حوزه ها وپایگاه های شهرستان دامغان تصریح کرد: کارگاه مشاوره وتربیتی تحکیم بنیان خانواده با عنوان مطلع عشق در این هفته افتتاح می گردد.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان دامغان با اشاره به اینکه حضور بسیجیان درسطح شهرستان در راستای امر به معروف و نهی از منکر، اهدای گل وبسته های فرهنگی توسط کمیته خادم الشهدا در این هفته انجام می شود، ابراز کرد: نخبگان صالحین و بانوان بسیجی درجهت به روز رسانی قوانین عفاف و حجاب و مطالبه گری در این حوزه با نماینده شهر دیدار و مطالبات خود را در حوزه عفاف وحجاب در شورای فرهنگی شهرستان مطرح وپیگیری می کنند.

سفیدیان بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی پایگاه های خواهران در بستر فضای مجازی تقویت می شود وتیم های تولید محتوا و نشر گردان سایبری در پیام رسان های داخلی وخارجی درحوزه عفاف وحجاب فعالیت دارند.

وی در پایان گفت: «مسابقات فرهنگی وکتابخوانی»،«مسابقه عروسک باحجاب من»،«معرفی فروشگاه های عفاف وحجاب»، «تقدیراز بانوان ودختران محجبه»،«برگزاری حلقه های صالحین»، «حضور بانوان در مراکز پرتردد شهر وتذکر لسانی باعنوان سفیران نجابت»،«پیمان باشهدا»، «برگزاری مسابقات ورزشی وبازیهای بومی و محلی»،«آموزش ودوخت چادر رایگان»،«ایستگاه اندیشه»و... از دیگر برنامه های این هفته می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار