خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گلستان:

نقش عفاف و حجاب در پیشگیری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی انکارناپذیر است

حجت الاسلام و المسلمین دیلم: شکل گرفتن یک خانواده متعالی و تربیت فرزندان صالح جز با توجه به امر عفاف و حجاب امکان پذیر نیست و والدین باید به این مسئله توجه داشته باشند
کد خبر: ۹۳۵۶۹۰۹
|
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

نقش عفاف و حجاب در پیشگیری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی انکارناپذیر است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین دیلم رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به اینکه حجاب زنان در جامعه یک مصونیت است نه محدودیت، اظهار داشت: حجاب یکی از مصادیق مهم امنیت اجتماعى بوده و گوهری گرانبها برای بانوان است.

وی با تاکید بر نقش عفاف و حجاب در پیشگیری از آسیب ها و ناهنجاری ها، افزود: برخورد با مسئله بدحجابی و مظاهر علنی فساد تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست و همه دستگاه های متولی از جمله سازمان های فرهنگی و آموزشی و رسانه ها در این راستا نقش دارند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گلستان، نقش آموزش را در راستای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب بسیار موثر دانست و گفت: آموزش مهارت های اساسی زندگی و نظارت کافی بر فرزندان از سوی والدین از جمله راهکارهای فرهنگی و اجتماعی مبارزه با بدحجابی است.

 دیلم بیان کرد: ارتقاء اعتقادات مذهبی و تقویت باورهای دینی در بین اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان از دیگر برنامه های موثر در مقابله با بدحجابی و ترویج فرهنگ حجاب است.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گلستان تصریح کرد: شکل گرفتن یک خانواده متعالی و تربیت فرزندان صالح جز با توجه به امر عفاف و حجاب امکان پذیر نیست و والدین باید به این مسئله توجه داشته باشند چرا که گاهی ، غفلت از این مسائل باعث بروز آسیب های جبران ناپذیر روحی و اجتماعی در فرزندان خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار