پیام تسلیت فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در پی درگذشت پدرشهیدان شعبانی

ساری-سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با صدور پیام مشترکی درگذشت پدرشهیدان شعبانی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۳۵۶۹۲۲
|
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱

پیام تسلیت فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در پی درگذشت پدرشهیدان شعبانی

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با صدور پیام مشترکی درگذشت پدرشهیدان شعبانی را تسلیت گفتند. متن پیام به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

پدران شهداء که بی شک چشم و چراغ این مملکت هستند برای همیشه به عنوان ستاره‌های درخشان آسمان ایثار و شهادت هدایتگر جامعه در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌باشند.

خبر درگذشت مرحوم "حاج محمد قلی شعبانی" پدر شهیدان والامقام رجبعلی و عبدالعلی شعبانی و موجب اندوه و تاثر فراوان گردید.

آن پدر باایمان و باتقوا در تربیت فرزندان انقلابی و فداکار تحت تعالیم و آموزه‌های قرآن و اهل بیت علیهم السلام الگوی ماندگار و جاوید برای مردم شهیدپرور استان مازندران است.

اینجانبان فقدان آن مرحوم صبور را به بیت معزز شهیدان شعبانی و مردم قدرشناس استان مازندران به ویژه مردم شهرستان نکا تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال همنیشنی آن مرحوم با سرور و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و فرزندان برومندش و صبر و شکیبایی برای بازماندگان و وابستگان مسئلت می‌نماییم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار